Ανανεωμένο Renault Captur 1,5 dCi 110 PS. Φρεσκάρισμα για.. πρωτάθλημα!

Διαβάστηκε από 1244 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2017

Φρεσκάρισμα για... πρωτάθλημα - Ακόμα και οι πρωταθλητές χρειάζονται σε κάποια φάση, μια «αναβάθμιση», για να συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστικοί, ποσο μάλλον όταν ο ανταγωνισμός είναι πιο κραταιός από ποτέ.

 
   
Το Renault Captur, μετά την ανανέωσή του, αναβαθμίστηκε στα σημεία που χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί το Νο.1 crossover σε πωλήσεις παγκοσμίως, με την πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,5 λτ. κυβισμού να απευθύνεται σε αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε σταθερή βάση.

Τα crossover είναι πλέον μια από τις πιο δυνατές εμπορικά κατηγορίες στην παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου και, μετά από 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά και τον ανταγωνισμό πιο έντονο από ποτέ, η Renault ρετουσάρισε το Captur σε καίρια σημεία. Πλέον ο ανταγωνισμός είναι συγκεκριμένος και δυνατός: Οχήματα όπως τα Citroen C4 Cactus, Fiat 500X, Opel Mokka X και Peugeot 2008 διεκδικούν επιθετικά το μερίδιό τους στην κατηγορία. Για τον λόγο αυτό, η γαλλική εταιρεία ανανέωσε το μοντέλο στη μέση σχεδόν της εμπορικής του καριέρας, όπως άλλωστε συνηθίζεται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, με σκοπό να το διατηρήσει στην κορυφή των παγκόσμιων πωλήσεων μέχρι και την τελευταία στιγμή. 
Παρακάτω λοιπόν θα διαβάσετε την πρώτη εν Ελλάδι δοκιμή του ανανεωμένου Captur, και πιο συγκεκριμένα στην έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου 1,5 λτ. απόδοσης 110 ίππων, που είναι καταλληλότερη για αυτούς που γράφουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως –όπως και οι περισσότερες diesel προτάσεις της αγοράς. 

Ακόμα ισχυρότερη η Captur ταυτότητα
Ανέκαθεν το Captur ξεχώριζε προτάσσοντας μια δική του εμφανισιακή ταυτότητα και σχεδιαστικά διακρινόταν για τη μοντέρνα και στιλάτη του εμφάνιση, η οποία στηρίζεται στις έντονες καμπύλες που εφαρμόζει, με τις γυάλινες επιφάνειες να αναδεικνύουν την μυώδη του σχεδίαση. Πως ένα τόσο μοναδικό πακέτο λοιπόν γίνεται καλύτερο; Στην ανανέωσή του, όπως βλέπετε και εσείς, οι σχεδιαστές έκαναν επεμβάσεις στο μπροστινό μέρος κυρίως, όπου δεσπόζουντα νέα full LED φώτα, η μάσκα, το καπό και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C. Τα στοιχεία αυτά παραπέμπουν πλέον στο μεγαλύτερο Kadjar, ενώ ελαφρώς ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φανάρια ολοκληρώνοντας έτσι τις οπτικές επεμβάσεις. 
Ως crossover που σέβεται τον εαυτό του, το Captur διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που ανέρχεται στα 200 χλστ, στοιχείο που ενισχύει την όμορφη εικόνα του, ενώ οι ποδιές σε μεταλλική απόχρωση στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω τονίζουν ακόμα περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα που θέλει να προβάλλει. Επιπροσθέτως το ανανεωμένο Captur δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην εξατομίκευση στα μέτρα του ιδιοκτήτη του, με τους πιθανούς χρωματικούς συνδυασμούς να ξεπερνούν τους 30 (!), ενώ ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει κάποιο από τα έξι συνολικά διαθέσιμα, πακέτα διαμόρφωσης της καμπίνας. 

Από 19.670 ευρώ 
Η έκδοση με τους 110 ίππους είναι διαθέσιμη από 19.670 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Expression, το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και άνεσης, όπως Hill Start Assist για εύκολη εκκίνηση σε δρόμους με μεγάλες κλίσεις, 6 αερόσακους και 4 ηλεκτρικά παράθυρα, προβολείς ομίχλης και φώτα LED, ζάντες αλουμινίου και σύστημα πολυμέσων MEDIA NAV EVOLUTION με οθόνη αφής 7 ιντσών. 
Λίγο ακριβότερα και συγκεκριμένα στα 21.140 ευρώ, βρίσκεται η ανώτερη έκδοση Dynamic, η οποία διαθέτει επιπλέον στον παραπάνω εξοπλισμό κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό και full LED προβολείς ομίχλης. Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, πως η βασική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 0,9 ΤCe έχει οριστεί στα 14.780 ευρώ.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ