Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρισκόταν ο γνώριμος 1,5 dCi κινητήρας της Renault στην έκδοση με απόδοση 110 ίππων. Το συγκεκριμένο μοτέρ σε κερδίζει με την πολιτισμένη λειτουργία του -παρά τη μικρή τραχύτητα που εκδηλώνεται με το σασμάν στην δεύτερη και την τρίτη σχέση- αλλά και την οικονομία καυσίμου. Στην πράξη, λοιπόν, ο κινητήρας δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στο να εκτελέσει το ρόλο του, το αντίθετο μάλιστα, αφού τραβάει καλά από χαμηλά (η μέγιστη ροπή των 260 Nm έρχεται στις 1.750 σ.α.λ.), κινώντας σβέλτα το αμάξωμα του Captur, κάτι που επαληθεύεται και από τις επιδόσεις που καταγράψαμε στις μετρήσεις μας. Πιο συγκεκριμένα, από στάση στα 100 χλμ/ώρα, το Captur στην έκδοση αυτή χρειάζεται 10,9 δευτερόλεπτα για να το κάνει, ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται περίπου στα 180 χιλιόμετρα την ώρα. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση υπολογίστε περίπου στα 5,6 λτ./100 χλμ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr