Κίνηση μπροστά
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά και η BMW κάνει το πρώτο βήμα στην αγορά των πολυχρηστικών με την 218 Active Tourer. Η κίνηση στους εμπρός τροχούς έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα γύρω από την χωροταξία, το κόστος, το βάρος και την ευκολία οδήγησης από τον μέσο οδηγό και για τον λόγο αυτό επιλέχθηκε, ενώ για την κατασκευή της αξιοποιήθηκε όλη η γνώση της εταιρείας από την εξέλιξη του πετυχημένου ΜΙΝΙ, που από το 2001 ανήκει στην BMW.
Σχεδίαση
Το ενός όγκου αμάξωμα της νέας BMW Σειρά 2 Active Tourer ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά από άλλα μοντέλα της μάρκας. Μπροστά ξεχωρίζει η παρουσία της χαρακτηριστικής «BMW» γρίλιας με τα διπλά φανάρια, ενώ ο μπροστινός πρόβολος είναι κοντύτερος από ότι συνήθως σε BMW. Πίσω ξεχωρίζουν τα φώτα σε σχήμα L, και η σχεδίαση που χαρακτηρίζει τις πίσω κολόνες μιας BMW. Οι σχεδιαστικές γραμμές είναι «καθαρές» προσδίδοντας έναν premium χαρακτήρα, ενώ εξαιρετική δουλειά έχει γίνει στον τομέα της αεροδυναμικής, με το σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις στο cd:0,26.
Εσωτερικό
Η ποιότητα των υλικών, το φινίρισμα και η συναρμογή κυμαίνονται σε κορυφαία επίπεδα και διαλαλούν το premium της κατασκευής. Η εργονομία είναι ουσιαστικά αψεγάδιαστη. Ο οδηγός κάθεται σε μια σχετικά υψηλή θέση οδήγησης, χωρίς όμως να νιώθει αποκομμένος από το αυτοκίνητο και έχοντας στη διάθεσή του ένα σπορτίφ τιμόνι και έναν πλήρη πίνακα οργάνων. H ΒΜW 2 Active Tourer ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό, παρά τις συγκρατημένες εξωτερικές διαστάσεις, και οι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα χώρου. Ο χώρος αποσκευών δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος (468 λτ.), αλλά έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, διπλό πάτωμα και (έξτρα) ηλεκτρική πίσω πόρτα, που ανοιγοκλείνει και ασύρματα από το κλειδί.
Κινητήρας
Ο 2λιτρος hi-tech πετρελαιοκινητήρας
της BMW
αποδίδει 150 ίππους και 330 Nm ροπής χαρίζοντας πολύ καλές επιδόσεις στην 218d Active
Tourer, ενώ έχει δυναμικό
τράβηγμα από χαμηλά, ελαστικότητα, εξαιρετικά
πολιτισμένη λειτουργία κα συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Οδηγώντας
Οι σπορτίφ προθέσεις
της BMW για
την πολυχρηστική Active Tourer είναι ξεκάθαρες από
την αρχή. Το τιμόνι είναι βαρύ και άμεσο, ο επιλογέας έχει μικρές διαδρομές και
η ανάρτηση είναι σφιχτή, με προφανή θετικά αποτελέσματα στην οδική συμπεριφορά
εις βάρος όμως της άνεσης, ειδικά των πίσω πειβατών. Επιπλέον διαθέτει το σύστημα Driving Experience Control με επιλογές (Sport, Comfort και Eco Pro) που ρυθμίζει αντίστοιχα κινητήρα, τιμόνι, ανάρτηση και
κιβώτιο.
Συμπέρασμα
Η πρώτη πολυχρηστική BMW είναι μια premium επιλογή με έμφαση στον σπορτίφ χαρακτήρα, που όμως είναι σε βάρος της άνεσης, που είναι το πρώτο ζητούμενο σε αυτή την κατηγορία. Ο 2λιτρος κινητήρας είναι εξαιρετικός σε απόδοση και οικονομία, αλλά έχει σχετικά υψηλό κόστος φορολόγησης. Σε κάθε περίπτωση όμως η BMW 218d Active Tourer είναι μια ξεχωριστή πρόταση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr