Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Δοκιμάζουμε την entry level BMW X1 sDrive18i των 136 ίππων, με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic.

Στο οδηγοκεντρικό εσωτερικό της Χ1 κυριαρχεί η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής.

Test: BMW X1 sDrive18i

3/8/2016

Mε 136 ίππους και κίνηση μπροστά, η X1 sDrive18i είναι το entry level μοντέλο του premium γερμανικού crossover.

Η δεύτερη γενιά της  X1 είναι το 2ο μοντέλο της BMW, μετά τη Σειρά 2 Active Tourer, που αποκτά κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η βασική έκδοση sDrive18i συνδυάζεται με 3κύλινδρο, turbo κινητήρα 1,5 λτ. απόδοσης 136 ίππων. 

Σχεδιαστικά δε διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας, ενώ η Χ1 της δοκιμής μας, χάρη στο έξτρα Μ πακέτο δείχνει πιο δυναμική και πιο άγρια! Αυτονόητο είναι ότι η γνωστή ποιότητα κατασκευής που κάνει τα μοντέλα της BMW να ξεχωρίζουν, διατηρείται και στην entry level X1

Εσωτερικό
H οδηγοκεντρική σχεδίαση του εσωτερικού και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής ξεχωρίζουν στο εσωτερικό. Η πολύ καλή θέση οδήγησης εξασφαλίζει πανοραμική ορατότητα και τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Οι χώροι είναι άνετοι για 4 ενήλικες επιβάτες και ο χώρος αποσκευών έχει 505 λτ. χωρητικότητα, ενώ αν αναδιπλωθεί το, σε αναλογία 40/20/40 πίσω κάθισμα, φτάνει τα 1.550 λτ. 

Κινητήρας
Ο 3κύλινδρος, 1,5λτ. TwinPower Turbo κινητήρας της BMW αποδίδει 136 ίππους και 220 Nm ροπής, που είναι διαθέσιμα από τις 1.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι εύστροφος και χωρίς κραδασμούς στην λειτουργία του και συνδυάζεται με το 6τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο, που έχει άμεση απόκριση και γρήγορα κατεβάσματα. Επιλέγοντας το αντίστοιχο πρόγραμμα λειτουργίας, από τα διαθέσιμα sport, comfort και eco pro, εξασφαλίζεις επιδόσεις, άνεση ή οικονομία στις μετακινήσεις σου. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την BMW είναι 5,3 λτ./100χλμ. τιμή αρκετά αισιόδοξη, μιας και στην πράξη δύσκολα καταφέραμε να πέσουμε κάτω από τα 8 λτ.

Οδηγώντας
Εδώ αρχίζουν τα όμορφα! Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, η ορατότητα είναι πολύ καλή, το τιμόνι είναι ακριβές και με σωστό βάρος, τα φρένα δυνατά και αποτελεσματικά. Σε δρόμο με στροφές η σπορ ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις και αυξάνει την πρόσφυση. Στον αυτοκινητόδρομο, η Χ1 είναι ακλόνητη και καλύπτει απροβλημάτιστα μεγάλες αποστάσεις, ενώ μέσα στην πόλη είναι ιδιαίτερα εύχρηστη, κυρίως χάρη στο αυτόματο κιβώτιο, αν και η σπορ ανάρτηση με τους τροχούς των 18 ιντσών του M Pack, περιορίζει κάπως την παρεχόμενη άνεση. Η κίνηση εκτός δρόμου περιορίζεται από την πρόσφυση των ελαστικών και τα 183 χλστ. της απόστασης της X1 από το έδαφος.

Συμπέρασμα
Η Χ1 της δοκιμής μας, αν και entry level, είναι μια BMW με τα όλα της και κυρίως με την εξαιρετική ποιότητα και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Η τιμή της ξεκινά από 31.553 ευρώ, με το απλό κιβώτιο, ή 34.339 ευρώ με το αυτόματο Steptronic, όπως του μοντέλου της δοκιμής μας. Ο μακρύς κατάλογος των έξτρα θα καλύψει και τον πλέον απαιτητικό πελάτη, δίνοντας του την ευκαιρία να φτιάξει την δική του Χ1, όπως την θέλει.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις