Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Dacia και προέρχονται από την ιστοσελίδα autoexpress.
C-Neo: Το νέο οικογενειακό hatchback που ετοιμάζει η Dacia
Θα κάνει το ντεμπούτο του από το 2026 και έπειτα.
Το C-Neo θα είναι η νέα πρόταση της Dacia στα οικογενειακά.
Τα πρώτα ανεξάρτητα σχέδια του μοντέλου έκαναν την εμφάνισή τους.
Θα εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, πιθανότατα θα υπάρχει και υβριδική έκδοση.
Θα κάνει το ντεμπούτο του από το 2026 και έπειτα
Την κατασκευή ενός νέου οικογενειακού hatchback έχει βάλει μπροστά η Dacia. Εξελίσσεται με την κωδική ονομασία C-Neo και τα πρώτα ανεξάρτητα σχέδια ήρθαν να μας δείξουν πως πιθανότατα θα είναι εμφανισιακά. Η κυκλοφορία του υπολογίζεται από το 2026 και έπειτα.
Το C-Neo θα είναι η νέα πρόταση της Dacia στα οικογενειακά
Η ρουμανική φίρμα έχει αποφασίσει να εισάγει και ένα νέο οικογενειακό hatchback, στοχεύοντας να μπει απέναντι από άλλα οικογενειακά μοντέλα όπως για παράδειγμα τα Skoda Octavia και Volkswagen Golf. Το μοντέλο εξελίσσεται εσωτερικά με την ονομασία C-Neo και όταν θα μπει στην γκάμα της Dacia θα τοποθετηθεί δίπλα ή λίγο πιο πάνω από το επταθέσιο, Jogger, όντας ικανό να μεταφέρει έως πέντε παίκτες.
Τα πρώτα ανεξάρτητα σχέδια του μοντέλου έκαναν την εμφάνισή τους
Προς ώρας δεν έχουν κυκλοφορήσει εικόνες του Dacia C-Neo, αλλά οι σχεδιαστές της ιστοσελίδας autoexpress δημοσίευσαν τα δικά τους ανεπίσημα σχέδια για το πως θα μπορούσε να φαίνεται το μοντέλο παραγωγής. Οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές του έχουν δώσει την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της Dacia, με τη νέα μάσκα και τα νέα φώτα. Αξίζει να σημειωθεί πως εκτός από το hatchback, η Dacia θα μπορούσε στη συνέχεια να αναβαθμίσει την γκάμα και με βάγκον έκδοση.
Θα εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, πιθανότατα θα υπάρχει και υβριδική έκδοση
Το νέο Dacia C-Neo (αν είναι αυτή η ονομασία του), θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, του Ομίλου Renault. Οι πληροφορίες των ξένων Μέσων υπογραμμίζουν πως στη βάση των μηχανικών συνόλων θα βρίσκεται ένας τούρμπο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου, αλλά το μοντέλο θα προσφέρεται επίσης με βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 130 ίππων και ενισχυμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 48 volt. Δεν αποκλείεται στην κορυφή της γκάμας να υπάρχει υβριδική επιλογή, ως δάνειο από το υβριδικό Jogger με 140 ίππους.