Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MyLink εξελίχθηκε από την LG και προέκυψε ύστερα από έρευνα ικανοποίησης των πελατών της Chevrolet, η οποία έδειξε ότι το ζητούμενο από τον οδηγό και τους επιβάτες είναι να μεταφέρουν στο αυτοκίνητο όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν τα smartphones.
Αυτό ακριβώς κάνει το MyLink. Συνδέεται με κινητό τηλέφωνο, είτε ασύρματα μέσω Bluetooth ή ενσύρματα μέσω της θύρας USB. Στην έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών και μέσα από ελληνόγλωσσο μενού, προβάλλονται όλα τα δεδομένα του κινητού, όπως τηλεφωνικές επαφές, μουσικά και φωτογραφικά αρχεία και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο. Ο χειρισμός του γίνεται και από τα χειριστήρια στο τιμόνι.
Το MyLink εντυπωσιάζει με την υψηλή ανάλυση της οθόνης και τη δυνατή λήψη ραδιοφωνικού σήματος. Οι τηλεφωνικές κλήσεις γίνονται μέσω του συστήματος ανοιχτής ακρόασης. Εκτός από σύνδεση με κινητό τηλέφωνο, μπορεί να συνδεθεί και με άλλες εξωτερικές πηγές ήχου και εικόνας από την είσοδο AUX.
Στο μενού «Ρυθμίσεις», ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει κάποιες λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως ηχητικές προειδοποιήσεις, το αυτόματο κλείδωμα και το φωτισμό. Με το αυτοκίνητο σε στάση, μπορεί να προβάλλει ταινία ή εικόνες.
Τέλος, μπορεί να συνδεθεί και με κάμερα οπισθοπορείας. Δεν διαθέτει δέκτη GPS, (ούτε στις τεχνικές προδιαγραφές του διευκρινίζεται αν μπορεί να συνδεθεί με εξωτερικό δέκτη).
Το MyLink αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης LTZ και προαιρετικό στην έκδοση LT με επιπλέον κόστος 1.000 ευρώ.
Σίγουρο πάτημα, πρόθυμο μοτέρ
Το νεανικό προφίλ του Aveo συνδυάζεται με ευρύχωρη καμπίνα για τέσσερις ενήλικες, κομψή σχεδίαση και ικανοποιητική ποιότητα υλικών.
Ένα βασικό στοιχείο που μεταδίδει στον οδηγό είναι η ασφαλής αίσθηση στην οδήγηση και η ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις. Η ανάρτηση διατηρεί καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Ο 1,3 κινητήρας diesel είναι ένα από τους πλέον εξελιγμένους της κατηγορίας. Με υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και άμεσο ψεκασμό αποδίδει 95 ίππους και 210 Nm ροπής. Παράλληλα, εφοδιάζεται με σύστημα Start&Stop που συνδυαστικά «ρίχνει» την κατανάλωση στα 4,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 108 γρ./χλμ. με εύλογα οφέλη στα πάγια έξοδα.
Στην πράξη, το μοτέρ αυτό ικανοποιεί απόλυτα με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, αφού η παροχή της μέγιστης ροπής μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. και το πολύ καλής κλιμάκωσης 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζουν άμεση απόκριση από χαμηλά και πολύ καλές ρεπρίζ, κάνοντας το -δεδομένο, για κινητήρα diesel- κροτάλισμα που περνά στην καμπίνα, να περνά σχεδόν απαρατήρητο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr