autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε το στιλάτο και προσιτό Citroen C3 1,2 PureTech των 82 ίππων.

Η μεγάλη γυάλινη οροφή δίνει άλλο αέρα στο C3.

Test: Citroen C3 1,2 82 PS

4/5/2016

Το Citroen C3 με τον 1200άρη PureTech κινητήρα των 82 ίππων, συνδυάζει εξοπλισμό και οικονομία, αποτελώντας μια value for money πρόταση στην κατηγορία.

H κατηγορία των μικρών είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ελληνική αγορά. Το 2015, το μερίδιο των μικρών έφτασε το 40% επί των συνολικών πωλήσεων, δηλαδή σχεδόν το 1 στα 2 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν ήταν μικρό. Οι εταιρείες λοιπόν, προσφέρουν τα μοντέλα τους σε διάφορες εκδόσεις και εξοπλισμούς, όπως το C3 της δοκιμής μας, που εξοπλίζεται με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 82 ίππων, αποτελώντας μια ενδιαφέρουσα πρόταση.

Σχεδίαση
Η εξωτερική σχεδίαση του C3 με τις καμπύλες επιφάνειες συμπληρώνεται από τα μεγάλα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω διαμορφώνοντας ένα ελκυστικό σύνολο. Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι σχετικά μαζεμένες, ενώ στο μοντέλο της δοκιμής την διαφορά κάνει η γυάλινη οροφή Zenith, που δίνει άλλο αέρα στο C3.  

Εσωτερικό
Μοντέρνο και άνετο είναι το εσωτερικό του C3. Η θέση οδήγησης είναι καλή, προσφέρει επαρκή περιφερειακή ορατότητα στον οδηγό και η εργονομία αποδεικνύεται πρακτική και λειτουργική, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Οι διαθέσιμοι εσωτερικοί του χώροι του Citroen C3 είναι επαρκείς για τέσσερις ενήλικες ενώ διαθέτει τον κορυφαίο για την κατηγορία χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 300 λίτρα.  

Κινητήρας
Ο 1,2 PureΤech είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 82 ίππους και 118 Nm ροπής.
Μπορεί τα νούμερα να μην εντυπωσιάζουν, ωστόσο τα καταφέρνει περίφημα με το C3. Στην καθημερινή χρήση, ειδικά μέσα στη πόλη, δεν προβληματίζει έχοντας δύναμη ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Συνεργάζεται άψογα με ένα 5άρι μηχανικό κιβώτιο που έχει πολύ καλή κλιμάκωση. Στην εθνική, ωστόσο, και σε μεγαλύτερες ταχύτητες αποκαλύπτεται ο μικρός κυβισμός και τα μικρά αποθέματα ροπής του. Αν και 3κύλινδρος δεν έχει ενοχλητικούς κραδασμούς ούτε περίεργο θόρυβο. Σύμφωνα με την Citroen, η μέση κατανάλωση του C3 είναι 4,5 λτ./100χλμ και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας έφτασε τα 6,3 λτ./100χλμ. τιμή ικανοποιητική για το αστικό προφίλ του C3

Οδηγώντας
H ρύθμιση της ανάρτησης αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματική, προσφέροντας άνεση και καλή ποιότητα κύλισης, θυμίζοντας μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Σε αστικό περιβάλλον, το C3 εκμεταλλεύεται τον ελαστικό κινητήρα και το ελαφρύ τιμόνι, ενώ στον επαρχιακό δρόμο και στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν τον οδηγό. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει σχετικά ήσυχα ακολουθώντας τα όρια ταχύτητας. Τέλος τα φρένα είναι αποτελεσματικά και έχουν καλή αίσθηση. 

Συμπέρασμα
Το Citroen C3 1,2 PureTech αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία, ειδικά για όσους δεν θέλουν κάποιο diesel μοντέλο. Επιπλέον ατού είναι η τιμή του που  ξεκινά από τα 11.030 ευρώ (με απόσυρση και προσφορά), ενώ για την πιο πλούσια σε εξοπλισμό έκδοση, αυτήν της δοκιμής μας με την γυάλινη οροφή Zenith, η τιμή φτάνει τα 12.700 ευρώ (με απόσυρση και προσφορά). Citroen C3: Value for money με στιλ!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις