Το νέο Citroen C3, εξοπλίζεται με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 110 ίππων και εκτός από ξεχωριστό γίνεται και σβέλτο.
Η έκδοση της δοκιμής μας είναι, προς το παρόν, η πιο δυνατή της γκάμας. Λέμε προς το παρόν, γιατί λόγω της επιτυχημένης παρουσίας της Citroen στο WRC, όπου το νέο C3 άρχισε να κερδίζει αγώνες, είναι πολύ πιθανό να δούμε και αντίστοιχη έκδοση: Citroen C3 WRC Edition. Μέχρι τότε όμως, ας δούμε το «ταπεινό» μας 1200άρι C3, με τους 110 ίππους.
Αυτό που κάνει το C3 να ξεχωρίζει, πέρα από την ξεχωριστή του σχεδίαση, είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης που προσφέρει, αφού διατίθεται σε 36 χρωματικούς συνδυασμούς (9 διαφορετικά χρώματα και 3 για την οροφή), ενώ υπάρχει δυνατότητα επιλογής διαφορετικών ζαντών και χρωματισμών του εσωτερικού.
Μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας, προσωπικό C3, και αυτό σίγουρα είναι πρωτόγνωρο για την κατηγορία. Εκτός από τα παραπάνω, τα στενά LED φώτα ημέρας, τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, και τα, προαιρετικά, airbumps στο πλάι (σαν του Cactus, αλλά πιο διακριτικά), τονίζουν τον trendy χαρακτήρα του C3. Εσωτερικό
To C3 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαίο επίπεδο άνεσης. Έτσι, τα καθίσματα είναι ειδικά σχεδιασμένα και είναι αρκετά φαρδιά. Αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το Cactus, βρίσκουν εφαρμογή εδώ, τονίζοντας την ανεμελιά, τον lifestyle χαρακτήρα του C3. Ξεχωρίζουν οι όμορφοι αεραγωγοί, η έγχρωμη οθόνη αφής 7ΆΆ του συστήματος infotainment και ο σύγχρονος και καλαίσθητος πίνακας οργάνων, αλλά και η φάσα επενδυμένη με ύφασμα κατά μήκος του ταμπλό, ενώ ξεχωρίζουν και τα χερούλια αντί των συμβατικών χειρολαβών στις πόρτες. Κινητήρας
Ο βραβευμένος κινητήρας 1,2 PureTech, που κινεί το C3 της δοκιμής μας, αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο κιβώτιο με καλή κλιμάκωση. Ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την εξαιρετική του λειτουργία αφού τραβάει από χαμηλά, ανεβάζει εύκολα στροφές και δεν έχει κραδασμούς. Η κατανάλωση είναι σύμφωνα με την Citroen 4,6 λτ./100 χλμ. και στην πράξη η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν 6 λτ./100 χλμ., τιμή λογική. Οδηγώντας
Οι 110 ίπποι έχουν κάνει ακόμη πιο ευχάριστη την οδήγηση του C3, χωρίς θυσίες στην άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, που είχαμε παρατηρήσει στις λιγότερες δυνατές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Έτσι, και αυτό το C3 αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα, όντας αρκετά ευέλικτο. Σε δρόμο με στροφές το C3 φανερώνει την γαλλική του καταγωγή, στρίβοντας ουδέτερα, με την ανάρτηση να περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Τα αποτελεσματικά φρένα και το ακριβές τιμόνι, συμπληρώνουν την καλή εικόνα. Συμπέρασμα
Τo πιο δυνατό Citroen C3 είναι μια εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία, μιας και συνδυάζει επιτυχημένα τον lifestyle χαρακτήρα του, με τις δυνατότητες εξατομίκευσης που έχει, και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.