Διανύοντας ελάχιστα μέτρα με το νέο μοντέλο της Citroen καταλαβαίνεις ότι αυτό το μοντέλο έχει στόχο την μέγιστη προσφερόμενη άνεση στους επιβάτες του. Χωρίς να παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις συνδυάζει με άριστο τρόπο την κορυφαία άνεση με τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά. Πάρα το υψηλό κέντρο βάρους, το C3 Aircross θα στρίψει με περισσότερα χιλιόμετρα απ ότι προστάζει ο οικογενειακός του προσανατολισμός, ενώ δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε πως σε προκαλεί να το πιέσεις. Αυτή η σιγουριά έρχεται από τις μικρές κλίσεις στις στροφές και την σταθερότητα τόσο του μπροστινού όσο και του πίσω άξονα. Απο την άλλη το τιμόνι είναι σαφές και με σωστό βάρος αλλά λίγο αργό.
Το γαλλικό μοντέλο χρειάζεται 42,4 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100χλμ./ώρα και γι αυτό ευθύνονται τα ελαστικά 4 εποχών επίσης θα θέλαμε να «βουτάει» λιγότερο προς τα εμπρός σε απότομο φρενάρισμα.
Το C3 Aircross εφοδιάζεται με το σύστημα Grip Control που ενεργεί στο ESP και εξασφαλίζει καλή πρόσφυση σε οποιοδήποτε τερέν. Σίγουρα δεν είναι σκληροτράχηλο εκτός δρόμου αλλα θα πατήσει χώμα, άμμο και χιόνι χωρίς δισταγμό ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης. Διατηρεί ταχύτητα μικρότερη των 8χλμ/ώρα χωρίς αν χρειάζεται ο οδηγός να πατάει φρένο, αποφεύγοντας έτσι επικίνδυνα γλιστρήματα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr