Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Citroen: Με νέο σήμα εγκαινιάζει το ηλεκτρικό μέλλον
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Citroen: Με νέο σήμα εγκαινιάζει το ηλεκτρικό μέλλον

27/9/2022

Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αυτή την περίοδο, έτσι και η Citroen βρίσκεται στο μεταβατικό στάδιο του εξηλεκτρισμού. Για το λόγο αυτό, αποφάσισε να καλωσορίσει τη νέα εποχή με μια νέα εταιρική ταυτότητα.

Μία σύγχρονη μινιμαλιστική εκδοχή του αρχικού λογότυπου

Η Citroen αποκτά νέο σήμα και εταιρική ταυτότητα, την οποία και αποκάλυψε στο κοινό. Η 10η γενιά του λογότυπου της Citroen θυμίζει αρκετά το παλιό οβάλ σήμα της, πίσω στο 1919, αλλά με πιο μινιμαλιστικές γραμμές όπως αρμόζει με τις τάσεις της εποχής. Σε ότι αφορά τη νέα ταυτότητα της εταιρείας, αυτή συνοδεύεται από το σλόγκαν «Nothing Moves Us Like Citroën», υπογραμμίζοντας την επερχόμενη ηλεκτρική επανάσταση. Σε αυτήν περιλαμβάνονται και οι μελλοντικές λύσεις στο τομέα τη μετακίνησης αλλά και τη δέσμευση της φίρμας για νέες υπηρεσίες που αποβάλουν το στρες των πελατών της.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Σε λίγες ημέρες θα αποκαλυφθεί και ένα καινούργιο μοντέλο

Μαζί με την είδηση, ήρθε και το νέο πως η Citroen θα παρουσιάσει ένα «σημαντικό πρωτότυπο οικογενειακό όχημα» μέχρι το τέλος του μήνα. Αυτό θα είναι και το μοντέλο που θα φέρει το νέο λογότυπο, ενώ από εδώ και πέρα θα το βλέπουμε όλο και πιο συχνά στα μοντέλα μετά του 2023.
 

Νέα χρώματα Monte Carlo blue και κόκκινο Infra red

Η νέα εταιρική ταυτότητα θα δώσει το παρόν και στις διαδικτυακές υπηρεσίες της Citroen, καθώς και στο λογισμικό ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των αυτοκινήτων της και στην εφαρμογή My Citroen για smartphone, τα οποία θα διαθέτουν νέα γράμματα και χρωματικά θέματα. Τη βάση της παλέτας θα αποτελέσουν το λευκό και το γκρι, με δύο χρώματα μπλε (Monte Carlo blue) και κόκκινο (Infra red), να «υπογράφουν» τις ξεχωριστές λεπτομέρειες. Τα νέα χρώματα θα τα συναντάμε στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό των μελλοντικών μοντέλων.
 

Αλλάζει… «ρούχα» η Citroen!
Νέα εταιρική ταυτότητα για τη γαλλική φίρμα και  νέο σήμα.
Η σύγχρονη μινιμαλιστική εκδοχή του αρχικού λογότυπου του 1919.
Θα αποκαλύψει και ένα ολοκαίνουργιο οικογενειακό μοντέλο.  
Με το σλόγκαν «Nothing Moves Us Like Citroën».
Πως βλέπεις αυτήν την αλλαγή;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε