autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

ΔΟΚΙΜΗ Audi A3 1,4 g-tron 110 PS

16/4/2015

Tο φυσικό αέριο είναι ένα καύσιμο με εξαιρετική απόδοση και αρκετά φιλικό προς το περιβάλλον, που έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στα αυτοκίνητα.

Ο όμιλος VW-Audi είναι πρωτοπόρος στην εξέλιξη κινητήρων διπλού καυσίμου, βενζίνης-φυσικού αερίου, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και το A3 Sportback g-tron είναι το είναι το πρώτο αυτοκίνητο φυσικού αερίου της Audi, που είναι πλέον διαθέσιμο και στη χώρα μας

Σχεδίαση

Η έκδοση φυσικού αερίου g-tron του A3 βασίζεται στο 5θυρο αμάξωμα, το γνωστό μας Sportback. Οι εξωτερικές διαφορές με τις υπόλοιπες εκδόσεις βενζίνης και diesel περιορίζονται στα λογότυπα «g-tron» στα εμπρός φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ η μοναδική, ουσιαστική, διαφοροποίηση είναι στο πίσω μέρος, όπου ο προφυλακτήρας έχει διαφορετική σχεδίαση και ενσωματώνει τον διαχύτη.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του A3 g-tron συναντάμε την ίδια σχεδίαση, αλλά και την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος του Α3. Η μόνη διαφορά από τα υπόλοιπα Α3 βρίσκεται στον πίνακα οργάνων, που διαθέτει 2 δείκτες καυσίμων (βενζίνης και φυσικού αερίου), και στο λογότυπο g-tron. Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν άνετοι τόσο μπροστά όσο και πίσω ενώ ο χώρος των αποσκευών έχει μειωθεί κατά 100 λίτρα για να τοποθετηθούν οι φιάλες αποθήκευσης του φυσικού αερίου.

Κινητήρας

Το Audi A3 g-tron κινείται από έναν κινητήρα τεχνολογίας TFSI, χωρητικότητας 1.400 κ.εκ., με απόδοση 110 ίππων και ροπή 200 Nm. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει βελτιωθεί στα σημεία για λειτουργία με φυσικό αέριο, το οποίο φυλάσσεται σε δυο δεξαμενές CNG με συνολική χωρητικότητα 14,4 κιλά. Πρόκειται για 2 επιπρόσθετες δεξαμενές υψηλής πίεσης με χωρητικότητα 7,2 κιλά CNG η κάθε μία, που είναι κατασκευασμένες από ειδικά ελαφριά υλικά, εξαιρετικά μεγάλης αντοχής, και ζυγίζουν 16 κιλά η κάθε μία (27 κιλά λιγότερο συγκριτικά με τα συμβατικά ρεζερβουάρ). Οι δεξαμενές του φυσικού αερίου έχουν προστεθεί στο χώρο του εφεδρικού τροχού ο οποίος έχει αντικατασταθεί με kit επισκευής. Η κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με την Audi είναι 3,3 kg/100 χλμ. και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 4 kg/100 χλμ., τιμή άκρως ικανοποιητική. 

Οδηγώντας

Το Α3 g-tron δεν διαφέρει σε οδηγική αίσθηση σε σύγκριση με το αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο. Η ποιότητα κύλισης και το επίπεδο της ηχομόνωσης είναι εξαιρετικά, όπως αρμόζει σε ένα premium μικρομεσαίο. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν άνεση και κράτημα, ενώ το πλαίσιο είναι εξαιρετικά στιβαρό. Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι μικρές, η πληροφόρηση από το τιμόνι είναι ιδανική και τα φρένα δυνατά.  

Συμπέρασμα

Το Audi A3 g-tron αποδεικνύει ότι ένα premium μοντέλο, εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία μπορεί να είναι ταυτόχρονα και οικονομικό αλλά και οικολογικό, χωρίς να στερεί την οδηγική ευχαρίστηση ή την πολυτέλεια από τον οδηγό του. Με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας να είναι υπερπλήρης και την τιμή απόκτησης να ξεκινάει από τα 26.040 ευρώ ή 28.440 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο S tronic (με απόσυρση), το Α3 g-tron είναι μια premium και εναλλακτική επιλογή. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις