Περί τα 100 μέτρα, μία λακκούβα και μία κλειστή στροφή, είναι αρκετά για να αποφασίσουμε πως αυτή η Z4 είναι με διαφορά και η καλύτερη μέχρι σήμερα. Παρά την περίεργη διαφορά μεγέθους σε μπροστά και πίσω αμάξωμα, οι μηχανικοί της BMW έδωσαν ρέστα και έσβησαν οποιαδήποτε οδηγική δυσαρμονία. Η ανάρτηση ακόμα και στην επιλογή sport plus δεν θα ενοχλήσει στιγμή την καμπίνα, ενώ η ακαμψία κάνει το μεγάλο μπροστινό μεγάλο μέρος πιο διαχειρίσιμο από ποτέ. Το τιμόνι μεταφέρει αυτούσια κάθε λεπτομέρεια και μαζί με τα εξαιρετικά αν και μονοπίστονα φρένα σου δημιουργούν την ασφάλεια που χρειάζεσαι για να τολμήσεις το κάτι παραπάνω. Συνολικά δεν υπάρχει κάτι που δεν θα κάνει καλά η νέα Z4, η οποία μπορεί να μεταμορφωθεί από ένα πραγματικό κτήνος σε ένα σύμφορο καθημερινό αυτοκίνητο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | BMW Z4 sDrive 20i |
---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.998/4 σε σειρά |
Καύσιμο | βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 197/4.500-6.500 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 320/1.450-4.200 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | αυτόματο κιβώτιο/πίσω |
Start/Stop | ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 7.1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 240 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 6.1 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 139 |
Τιμή έκδοσης | 55.600 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr