autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

ΔΟΚΙΜΗ: Honda CR-V 1,6 i-DTEC

9/7/2015

Με 160 ίππους, το ανανεωμένο Honda CR-V είναι το πιο δυνατό 1.600άρι diesel της κατηγορίας του και, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, προσφέρει δύναμη, επιδόσεις και πρακτικότητα

Στην 4η γενιά του τo CR-V έχει μικρές σχεδιαστικές αλλαγές και ένα εξαιρετικό diesel κινητήρα 1,6 λτ. απόδοσης 160 ίππων, που σε συνδυασμό με την εξελιγμένη τετρακίνηση, κάνουν την διαφορά.

Σχεδίαση

Εμπρός ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, που ενώνονται με την μάσκα και μακραίνουν τις διαστάσεις. Επανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας εμπρός με πιο δυναμικές εισαγωγές και νέους μακρόστενους προβολείς ομίχλης. Στα πλάγια ξεχωρίζουν οι νέας σχεδίασης ζάντες, ενώ στο πίσω μέρος, ένα μικρό φρεσκάρισμα στον προφυλακτήρα και το φόντο των φωτιστικών σωμάτων, αποκαλύπτουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ανανεωμένο μοντέλο.

Εσωτερικό-Χώροι

Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνει η οθόνη αφής 7 ιντσών του νέου συστήματος infotainment Honda Connect στο κέντρο της κονσόλας, που χρησιμοποιεί λειτουργικό Android 4.0.4 και δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να έχει εύκολη πρόσβαση στα συστήματα ψυχαγωγίας του αυτοκίνητου. Κατά τα άλλα, η ποιότητα παραμένει στα πολύ καλά επίπεδα που γνωρίζαμε, με μαλακό πλαστικό στο μεσαίο τμήμα του ταμπλό και πολύ καλή συναρμογή για όλα τα υπόλοιπα πλαστικά. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η εσωτερική άνεση, με άπλετους χώρους για 5 ενήλικες και χώρο αποσκευών στα 586 λίτρα.

Κινητήρας

Με δύο turbo για γρήγορες επιδόσεις, ο νέος 1600άρης diesel κινητήρας του CR-V είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, αλουμινένιος, με άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 160 ίππους και 350 Nm ροπής. Τα δύο turbo είναι σειριακής λειτουργίας και λειτουργούν σε 3 στάδια εξασφαλίζοντας άφθονη ροπή από πολύ χαμηλά και μπόλικη δύναμη ψηλά.  

Οδηγώντας

Το τετρακίνητο CR-V ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Σε αυτό συντελούν οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση και τιμόνι, αλλά και η βελτιωμένη ηχομόνωση. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει πολύδισκο συμπλέκτη νέας γενιάς που στέλνει ροπή και στον πίσω άξονα, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, έχοντας τη δυνατότητα να φθάσει έως και το 50:50 εμπρός-πίσω. Στην πράξη, η εμπλοκή του είναι άμεση και γρήγορη, φροντίζοντας ώστε να «μαζεύει» τις όποιες υποστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου στις στροφές και να αυξάνει τα δεδομένα της ασφάλειας, προσφέροντας έτσι πολύ καλή και ασφαλή οδική συμπεριφορά.  

Συμπέρασμα

Το ανανεωμένο Honda CR-V 1,6 i-DTEC 160 PS συνδυάζει άριστα τη δύναμη και τις επιδόσεις, με ένα από τα πιο ευρύχωρα και πρακτικά εσωτερικά αυτοκινήτου του μεγέθους του. Διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο Honda CR-V i-DTEC 
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.597/4
Καύσιμο diesel
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 160/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 350/2.000
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/4X4
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)* 10.1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 202
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 4.9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 129
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 589
Εξοπλισμός (Elegance) 6 αερόσακοι, VSA,  clima, ηλεκρ. παράθυρα εμπρός-πίσω, ηχοσύστημα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ζάντες αλουμινίου, φώτα ημέρας, cruise control, προβολείς ομίχλης
Τέλη κυκλοφορίας (¤) 141.9
Τιμή  (ευρώ)/ με απόσυρση 33.700/32.270
*Εργοστασιακή μέτρηση

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις