Ο εσωτερικός διάκοσμος του αυτοκινήτου είναι πραγματικό κομψοτέχνημα. Δερμάτινα καθίσματα, κυματοειδής αρχιτεκτονική και δύο οθόνες αφής σε πίνακα οργάνων και ταμπλό, αμφότερες 12.3 ιντσών, σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Η ποιότητα των υλικών δεν σηκώνει συζήτηση, ενώ οι 64 χρωματικές επιλογές των LED εσωτερικού ambient φωτισμού, βάζουν το κερασάκι στην τούρτα. Η εργονομία, παρά τους 3 τρόπους διαχείρισης του συστήματος infotainment Command Online, χρειάζεται αρκετή εξοικείωση, σε αντίθεση με τους χώρους, που είναι οσκαρικοί για 4 άτομα. ¶φθονος χώρος για κεφάλια και κυρίως πόδια σε όλους τους επιβάτες, ενώ το πορτ παγκάζ έχει χωρητικότητα 385 ή 310λτ. (με κλειστή ή ανοιχτή οροφή).
Κινητήρες-επιδόσεις: Ταξιδιάρικος και με αρκετό νεύρο ο 2λιτρος
Κάτω από το πραγματικά τεράστιο καπό του μοντέλου, συναντάμε τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 300 Nm ροπής. Η δουλειά του είναι να κινεί όσο πιο άνετα γίνεται το βάρους 1.755 κιλών αμάξωμα, και σε συνολική βαθμολόγηση θα του βάζαμε σχεδόν άριστα. Η συνεργασία του με το αυτόματο πυκνής κλιμάκωσης 9άρι κιβώτιο, χαρίζει εντυπωσιακές επιδόσεις και την αίσθηση πως δεν ζορίζεται στιγμή. Πετυχαίνει το 0-100 σε μόλις 9.0 δευτ., τελική που ξεπερνά τα 234 χλμ./ώρα ενώ βγάζει νεύρο σε όλο το φάσμα του στροφόμετρου. Δεν βάζει φωτιά, μα τα κάνει όλα τόσο σωστά και smooth που εσύ απλά απολαμβάνεις. Στον τομέα της κατανάλωσης, σε αστικές συνθήκες μετρήσαμε κοντά στα 9.5λτ./100χλμ. με το νούμερο να πέφτει ακόμα και 3 μονάδες εάν ταξιδέψετε σε ανοιχτό δρόμο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr