Η 4η γενιά
του Fiat Doblo δεν έχει
ιδιαίτερες δομικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο έχει όμως νέα
σχεδίαση. Μπροστά δεσπόζει η μεγάλη μάσκα καθώς και
ο νέος προφυλακτήρας, το νέο καπό και φυσικά τα νέα φώτα. Αντίστοιχα στο πίσω
μέρος, νέα είναι τα φώτα. Οι δύο πίσω συρόμενες πόρτες και οι μεγάλες γυάλινες
επιφάνειες διατηρούνται, και συνεχίζουν να είναι τα βασικά γνωρίσματα του Doblo.
Εσωτερικό-Χώροι
Νέα είναι η σχεδίαση της
καμπίνας του Doblo με νέο ταμπλό, νέο πίνακα οργάνων και νέο τιμόνι. Στο κέντρο του
ταμπλό ξεχωρίζει το (έξτρα) σύστημα πολυμέσων Uconnect, με την έγχρωμη
οθόνη αφής των 5 ιντσών. Η καμπίνα του νέου Doblo προσφέρει τη
μέγιστη δυνατή πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις. Η διάταξη των
καθισμάτων μπορεί να γίνει με 30 διαφορετικούς τρόπους (προαιρετικά το κάθισμα
του συνοδηγού διπλώνει και μπορεί να γίνει τραπεζάκι), ενώ οι θήκες για
μικροαντικείμενα βρίσκονται σε αφθονία. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 790 λίτρα (με
αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 3.200 λίτρα).
Κινητήρας
Ο 1,6 ΜΤJ των 105 ίππων τραβάει δυνατά και έχει
μπόλικη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κινώντας άνετα το μεγάλο και
αρκετά βαρύ Doblo. Το εξάρι κιβώτιο με τις κοντές πρώτες σχέσεις και τη μακριά 6η
κολακεύει το μοτέρ εξασφαλίζοντας «ζωντανές» ρεπρίζ. Η Fiat υπόσχεται
κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη δύσκολα βλέπεις νούμερα κάτω από
τα 7 λτ./100 χλμ., τιμή λογική για το βάρος και το μέγεθος του Doblo.
Οδηγώντας
Με αισθητά μειωμένα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα και
βελτιωμένη ποιότητα κύλισης, το Doblo προσφέρει ασφαλείς και
άνετες μετακινήσεις. Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και ο επιλογέας ακριβής.
Παρά το ύψος και τις μεγάλες του επιφάνειες, το Doblo γέρνει
λογικά, το τιμόνι είναι σχετικά ακριβές και σε συνδυασμό με το στάνταρ ESP κρατάει
περισσότερο από ότι ίσως περιμένεις. Η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση Β-link προσφέρει ασφαλή
οδική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση
Συμπέρασμα
Copyright © 2024 - autoagora.gr