Είχαμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε όλες τις εκδόσεις του Skoda Kamiq για να διανύσουμε την απόσταση των σχεδόν 150 χλμ. από το αεροδρόμιο της Βασιλείας μέχρι και το γειτονικό Στρασβούργο. Αρχικά επιλέξαμε την πιο προσιτή για τα ελληνικά δεδομένα έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 116 ίππων και αμέσως λάβαμε τα στοιχεία αλλά και την αίσθηση που περιμέναμε. Premium πάτημα και άριστη ποιότητα κύλισης είναι τα πρώτα που σε κερδίζουν μετά από μόλις μερικά μέτρα, στοιχείο που εντείνεται και από τους άριστα φτιαγμένους ελβετικούς δρόμους φυσικά. Όμως εφόσον είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε σε εκπληκτικά τοπία και αρκετές στροφές σε ανηφόρες-κατηφόρες, δεν αφήσαμε την ευκαιρία να το πιέσουμε λίγο παραπάνω να πάει χαμένη.
Έτσι, ο συγκεκριμένος κινητήρας σου δίνει και το γκάζι που χρειάζεσαι για το κάτι παραπάνω (π.χ. προσπέραση με φορτίο), όσο το αμάξωμα θα σου δώσει την ουδετερότητα που χρειάζεσαι για να μην αγχωθείς ακόμα και στην κλειστή στροφή. Πατάει γερά, φιλτράρει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες και παρέχει ιδιαίτερα καλή ηχομόνωση στην καμπίνα, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα με τα οποία κινηθήκαμε. Στη συνέχεια και για το υπόλοιπο της διαδρομής, πήραμε στα χέρια μας την πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου Skoda Kamiq για να δούμε την δουλειά που έχει γίνει και σε αυτό το τερέν καυσίμου. Για τους χιλιομετροφάγους λοιπόν, η συγκεκριμένη έκδοση είναι μία επιλογή που πρέπει να εξετάσουν σοβαρά, εάν είναι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Το κροτάλισμα του κινητήρα δεν περνάει στιγμή εντός της καμπίνας, η ροπή είναι εμφανέστατη από χαμηλά και σου δίνει την άνεση να κινηθείς με τον ρυθμό που εσύ θες.
Copyright © 2024 - autoagora.gr