Το εντυπωσιακό αμάξωμα κινεί ο νέος 1.500άρης BlueHDi κινητήρας πετρελαίου, απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm ροπής. Ένας πολύ καλός κινητήρας, που παρέχει επαρκείς επιδόσεις όπως το 0-100 σε 10.8 και συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Εάν διατηρείς σωστή σχέση στον επιλογέα, καμία προσπέραση δεν είναι πρόβλημα και τα 1.400 κιλά ούτε που τα σκέφτεσαι. Όσο για την κατανάλωση, τα 4.1 λτ./100χλμ. της εταιρίας κατά την δική μας μέτρηση, έγιναν 8.0 λτ./100χλμ. σε συνθήκες καθημερινής χρήσης.
Οδική συμπεριφορά: Ατσαλάκωτος εντός και εκτός πόλης
Είναι απλό, κάνει ότι κάνει ο πολύ ακριβότερος ανταγωνισμός. Η DS7 Crossback έχει εκπληκτική ποιότητα κύλισης ενώ τα ενισχυμένα πλευρικά παράθυρα δημιουργούν συνθήκες βιβλιοθήκης στο εσωτερικό. Οι ανωμαλίες φιλτράρονται εκπληκτικά ενώ οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου, πραγματικά μεταμορφώνονται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal και Sport). Στο πρώτο, το γκάζι μετριάζει τις επιδόσεις του στο βωμό της οικονομίας, στο δεύτερο υπάρχει μία εξαιρετική ισορροπία, ενώ στο τρίτο σε πορώνει μέχρι και ο ήχος. Το τιμόνι κόβει πολύ έχοντας μέτρια προς καλή πληροφόρηση, μία ελαφριά τάση πλεύσης σε συνθήκες πίεσης δεν θα δημιουργήσει στιγμή άγχους στον οδηγό, ενώ τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Σε ταξίδι είναι σκέτη απόλαυση και αναζητά συνεχώς οδήγηση με συνεχή ροή. Για ένα πιο «λερωμένο» DS7 Crossback τα 190 χλστ. απόδοσης από το έδαφος σε συνδυασμό με τις επιλογές προγράμματος (χιόνι,λάσπη,άμμος) θα σας βγάλουν ασπροπρόσωπους. Γενικότερα το αυτοκίνητο εκπέμπει ασφάλεια και συμπεριφέρεται ως μία υπερυψωμένη λιμουζίνα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr