Το μοναδικής ομορφιάς ιταλικό SUV φρεσκάρεται μετά από τρία χρόνια ζωής και μας παρουσιάζει την πιο εξελιγμένη τεχνολογικά εκδοχή του. Διατηρώντας το design που το ανέδειξε αλλά και το αστείρευτο οδηγικό D.N.A προσφέρει καλύτερη συνδεσιμότητα αλλά και περισσότερες ευκολίες.
Πήραμε τα κλειδιά της πετρελαιοκίνητης έκδοσης Q4 Veloce με τον turbo πετρελαιοκινητήρα των 2.200κ.εκ. και απόδοσης 210 ίππων. Με τιμή στα 67.000 ευρώ δεν της λείπει τίποτα και χαρακτηρίζεται από τα πιο πλήρη SUV της αγοράς.
Οι υπεύθυνοι της εταιρίας, δεν είχαν λόγο να «πειράξουν» το σχεδιαστικό μεγαλείο του μοντέλου καθώς δέχεται καθολικής αποδοχής. Με πολύ καλοφτιαγμένες καμπύλες αλλά και αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, είναι σε θέση να πετύχει το απόλυτο ανάμεσα σε κομψότητα και επιθετικότητα. Σαν μία υπερυψωμένη και εντυπωσιακή Giulia, ο μεγάλος θυρεός της φίρμας που εκτείνεται μέχρι τον προφυλακτήρα, οι ώμοι του αμαξώματος στα πλαϊνά του και φυσικά οι διπλές απολήξεις δημιουργούν ένα σύνολο που σου προκαλεί δέος. Ζάντα 20 ιντσών, δαγκάνες φρένων με το λογότυπο της εταιρίας αλλά και τα ιδιαίτερα σκούρα κρύσταλλα των θυρών τραβούν τα βλέμματα των περαστικών όπως κανένα άλλο μοντέλο.
Αισθητή η τεχνολογική βελτίωση σε οθόνες και συνδεσιμότητα
Η ανανέωση της Stelvio όπως είπαμε και στην εισαγωγή, είναι κυρίως τεχνολογική και αποτυπώνεται στο σύστημα infotainment. Αρχικά η οθόνη 8.8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό πλέον είναι αφής και αποκτά ενημερωμένο λογισμικό το οποίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών αλλά και συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay.
Μάλιστα, πλέον μέσω του Alfa Connected μπορείτε να λαμβάνετε στο κινητό σας ειδοποιήσεις σχετικά με την κατάσταση του οχήματος σας. Ο πίνακας οργάνων με τη σειρά του αποκτά (ανάμεσα στα αναλογικά όργανα) μία νέα οθόνη TFT 7 ιντσών παρέχοντας καλύτερη και ευκολότερη ενημέρωση στον οδηγό. Ποιοτικά η Stelvio δεν σηκώνει κανένα σχόλιο, καθώς τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά και η συναρμογή είναι σε κορυφαία επίπεδα, την ώρα που το σαλόνι ντύνει στο σύνολο του ένα καφέ ανοικτό δέρμα. Τέλος, η θέση οδήγησης είναι σπορ και πίσω από το τιμόνι υπάρχουν μεγάλα paddles για χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων, την ώρα που ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό υπάρχει και πιεζοπεριστροφικός διακόπτης για τον χειρισμό του infotainment.