Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εντυπωσιακά γεμάτος ο 1.000άρης των 155 ίππων

10/11/2020

Όταν ο ήδη πολυβραβευμένος Ecoboost αποκτά και ήπια υβριδική τεχνολογία, καταλαβαίνετε πως μιλάμε για μία ξεχωριστή περίπτωση μηχανολογικής εξέλιξης. Κάτω λοιπόν από το επιβλητικό καπό του Puma της δοκιμής συναντάμε τη νέα πρόταση της Ford με τον 1.000άρη Ecoboost και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος συμβάλλει στην βελτίωση της απόδοσης κατά 50Nm ροπής, ρίχνοντας ταυτόχρονα καταναλώσεις και ρύπους. Η αυτόνομη μπαταρία των 48Volt,  επαναφορτίζεται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση και ουσιαστικά λειτουργεί υποστηρικτικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η συνδυαστική ισχύς των 155 ίππων και 220 Nm ροπής, είναι παραπάνω από αρκετή για να σας φέρει το χαμόγελο στα χείλη και τα νούμερα το επιβεβαιώνουν ακράδαντα. 0-100 σε 9.0 δευτ. και τελική που φτάνει τα 200χλμ./ώρα για το νέο Puma που εκμεταλλεύεται πλήρως τα υβριδικά οφέλη και διατηρεί πραγματική κατανάλωση στα 5.6λτ/100χλμ. Αξίζει να σημειώσουμε πως η επιλογή προγράμματος οδήγησης από τα Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail, επηρεάζει αρκετά την απόκριση του γκαζιού, μεταμορφώνοντας το αυτοκίνητο κάθε φορά, μέχρι και τον πίνακα οργάνων, αλλά και την κατανάλωση.



Οδική συμπεριφορά: Το αναλλοίωτο DNA της Ford που συνεχίζει να κερδίζει
 Οι λέξεις fun to drive συνοδεύουν πάντα και παντού την λέξη Fiesta, αποτυπώνοντας πως το οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου είναι ορόσημο στην κατηγορία του. Το νέο Ford Puma εκτός από την ίδια πλατφόρμα υιοθετεί το ίδιο απολαυστικό DNA με τον μικρότερο αδερφό του και έρχεται να διεκδικήσει την θέση του ως το πιο απολαυστικό οδηγικά crossover της κατηγορίας. Η αλήθεια είναι πως όχι μόνο εκπλήρωσε τις προσωπικές μας προσδοκίες, αλλά έδειξε εμπράκτως γιατί κοιτάει μόνο την κορυφή. Το ακριβές τιμόνι του και η πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση  προσφέρουν θεσπέσια οδηγική αίσθηση και κορυφαίες αντιδράσεις που πραγματικά δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε B-SUV. Το αυτοκίνητο ακούει πιστά σε όλες τις εντολές του οδηγού, οι κλίσεις είναι άκρως συγκρατημένες, ενώ οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος δεν θα σας χαλάσουν στιγμή την ησυχία στην καμπίνα, παρά την μερικώς σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης. Μάλιστα η επιλογή Sport από το κουμπί παραμετροποίησης της οδήγησης θα σας προσφέρει ένα ετοιμοπόλεμο σύνολο που θα σας προκαλέσει να το πιέσετε στα άκρα, όσο έχετε την δυνατότητα να αντικρίζετε και μία ψηφιακή μικρογραφία της Mustang στο ταμπλό. Εάν το τερέν δυσκολέψει, τότε η επιλογή Trail και τα 166χλστ. απόστασης από το έδαφος, θα σας διευκολύνουν την ζωή μέχρι ένα σημείο. Η εικόνα και η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο, είναι πως δεν θα βαρεθείς ποτέ να το οδηγείς, και δεν έχουμε λόγο να διαφωνήσουμε.
 
Συμπέρασμα
Μη χάσετε χρόνο ψάχνοντας κάτι αρνητικό στο νέο Puma, εκμεταλλευτείτε όλο το χρόνο για να το απολαύσετε. Ήπια υβριδικός Ecoboost με 155 ίππους, καθίσματα με μασάζ από την βασική και fun to drive. Πόσα παραπάνω να δώσει;

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει