autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 φωτογραφίες »

Μοντέρνα αισθητική με ζωηρό Χαρακτήρα

Διαβάστηκε από 22417 αναγνώστες - 10/6/2020

Στο εσωτερικό του νέου Renault Captur ο οδηγός θα συναντήσει μια αρκετά μοντέρνα εικόνα η οποία προέρχεται από το Clio. Το Smart Cockpit, όπως το ονομάζει η Renault, περιλαμβάνει ποιοτικά υλικά και μεγάλες επιφάνειες μαλακού πλαστικού με άψογη συναρμογή και φινίρισμα. Τεχνολογικά, το Crossover της Renault ακολουθεί τις επιταγές της εποχής με ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνες 7 ή 10,2 ιντσών κατ επιλογήν, με την μεγαλύτερη να ενσωματώνει και το σύστημα πλοήγησης. Πολύ πρακτική η κάθετη οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7 είτε 9,3 ιντσών και το εξελιγμένο σύστημα infotainment Εasy Link με αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας.



Κυρίαρχο στοιχείο της επιτυχίας του Captur είναι η τονισμένη πρακτικότητα και το νέο μοντέλο συνεχίζει στο ίδιο μονοπάτι. Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και του μεταξονίου οδήγησε σε ευρωστία στην καμπίνα, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν μεγαλύτερο χώρο στην περιοχή των γονάτων και του κεφαλιού. Το τρικ του συρόμενου πίσω καθίσματος παρέμεινε και τραβηγμένο τέρμα εμπρός, δίνει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποθήκευσης της κατηγορίας με 536 λίτρα χωρητικότητας, ενώ η δυνατότητα αποθήκευσης μικροαντικειμένων σε διάφορους χώρους στην καμπίνα αυξήθηκε και αυτή στα 27 λίτρα. Ακόμα και με το κορυφαίο ηχοσύστημα BOSE στο εξοπλιστικό πακέτο του Captur, η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ δεν μειώνεται στο ελάχιστο, αφού το subwoofer τοποθετείται στην πίσω αριστερή κολώνα. 



Κινητήρας - Επιδόσεις

Πηγή τροφοδοσίας του μοντέλου δοκιμής ο αειθαλής 1.5 dci με ισχύ 115 ίππων, με βασικά χαρακτηριστικά του την πολιτισμένη λειτουργία και τις μικρές απαιτήσεις σε καύσιμο. Πράγματι, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά οικονομικός αφού η μέση τιμή κατανάλωσης κυμαίνεται κοντά στα 5,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα διαδρομής, στέλνοντας την αυτονομία πάνω από τα 800 χιλιόμετρα με για κάθε πλήρες γέμισμα του ρεζερβουάρ των 48 λίτρων.



Αυτό δεν σημαίνει ότι στερείται δύναμης και δυνατοτήτων αφού τα 260 ΝΜ ροπής κινούν με άνεση και σπιρτάδα το αμάξωμα του Captur. Στις καλές επιδόσεις συμβάλλει και ο συνδυασμός με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το ικανοποιητικό κούμπωμα, προσφέροντάς του παράλληλα θετικό τράβηγμα με πολύ γραμμικό τρόπο, ενώ η μέγιστη ροπή από τις 1.750 σ.α.λ. σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί συχνά να κατεβάζετε σχέση στο κιβώτιο. 

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει