Μπορεί η φιλοσοφία της BMW να έχει διαφοροποιηθεί από το παρελθόν, αφού η πλατφόρμα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι εμπροσθοκίνητη, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσε να μην χαρακτηριστεί «sportive». Ο κινητήρας, ειδικά στο «Sport» πρόγραμμα επιτρέπει ταχύτερους ρυθμούς οδήγησης και συνεργάζεται υποδειγματικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το τιμόνι ήταν ανέκαθεν ένα από τα δυνατά «χαρτιά» των μοντέλων της BMW και στην προκειμένη περίπτωση, κάτι τέτοιο εξακολουθεί να ισχύει, μιας και προσφέρει κορυφαία πληροφόρηση. Η ανάρτηση είναι αρκετά «σφικτή» και μηδενίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ σε συνδυασμό με τις ζάντες μεγέθους 18 ιντσών θα προβληματίσει μόνο σε υπερβολικά κακοσυντηρημένο οδόστρωμα. Τέλος, τα φρένα αποδείχθηκαν ικανά να διαχειριστούν το βάρος του αμαξώματος και παρέμειναν αποδοτικά ακόμα και μετά από έντονη καταπόνηση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr