Μπορεί όπως έχουμε ξαναπεί η νέα Σειρά 1 της BMW να μην είναι πισωκίνητη, αλλά είναι πιο ευρύχωρη, πιο ευέλικτη και πιο οικονομική από ποτέ. Ειδικά στην 3κύλινδρη πετρελαιοκίνητη έκδοση 116d που δοκιμάζουμε, δείχνει να μην χάνει πουθενά.
Με τιμή στα 30.115 ευρώ, έρχεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, M-sport πακέτο, 1.500άρη diesel κινητήρα 116 ίππων και 270 Nm ροπής. Με φοβερό μπλε χρώμα, πάρτε μαζί φυλακτό για το μάτι. Η νέα γενιά του μοντέλου δεν κράτησε τίποτα από το παρελθόν και μας παρουσιάζει μία ολοκαίνουργη και πιο συμπαγή εικόνα. Αρκετά φαρδύτερη (+34χλστ.) και ψηλότερη (+13χλστ.) εκμεταλλεύεται την μεταφορά της κίνησης εμπρός και παρουσιάζει πιο αρμονικό 5θυρο σχήμα, την ώρα που εκφράζει έντονο δυναμισμό. Εντυπωσιακές καμπύλες, καινούργια φωτιστικά σώματα και μεγάλα εμπρός «νεφρά» στη μάσκα, υπογράφουν την 3η γενιά, με την πίσω κολώνα να παραπέμπει αρκετά στην X2. Ένα σύνολο που απογειώνει το εντυπωσιακό μπλε χρώμα.
Ο εσωτερικός διάκοσμος της νέας Σειρά 1 είναι μία μικρογραφία της μεγαλύτερης Σειράς 3, κάτι το οποίο μόνο θετικό αποτέλεσμα έχει. Τρομερή ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα υψηλού επιπέδου και διαδεδομένος high-tech αέρας, είναι το τρίπτυχο που σε κερδίζει αμέσως. Όσον αφορά το τεχνολογικό υπόβαθρο, αυτό εκφράζεται από την 10.25 ιντσών οθόνη αφής, το ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά και το Head Up Display των 9.2 ιντσών που σου λύνουν τα χέρια. Χωροταξικά, η μετακίνηση της κίνησης εμπρός και το αυξημένο ύψος παρέχουν επιπλέον 50χλστ. για τα γόνατα των πίσω, ενώ το πορτ-παγκάζ αυξήθηκε κατά 20λτ. φτάνοντας τα 380λτ. Αξια μνείας είναι και η πολύ ευκολότερη πλέον διαδικασία εισόδου-εξόδου μέσω των μεγαλύτερων πίσω θυρών.