Η νέα τρίτη γενιά της BMW Σειρά 1 (F40) φέρνει μαζί της και την επανάσταση. Ζυγίζει τις επιλογές της, λέει ναι για πρώτη φορά στην μπροστινή κίνηση και διορθώνει τις παιδικές αρρώστιες του παρελθόντος. Είναι εμφανές πως διεκδικεί μόνο την κορυφή της κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε την αυτόματη έκδοση της νέας BMW 118i με τον 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 140 ίππων και 220 Nm ροπής. Πόσο άλλαξε τελικά το μοντέλο η μεταστροφή στην εμπρός κίνηση; Η νέα γενιά του μοντέλου δεν κράτησε τίποτα από το παρελθόν και μας παρουσιάζει μία ολοκαίνουργη και πιο συμπαγή εικόνα. Αρκετά φαρδύτερη (+34χλστ.) και ψηλότερη (+13χλστ.) εκμεταλλεύεται την μεταφορά της κίνησης εμπρός και παρουσιάζει πιο αρμονικό 5θυρο σχήμα, την ώρα που εκφράζει έντονο δυναμισμό σε κάθε της εκατοστό. Εντυπωσιακές καμπύλες, καινούργια φωτιστικά σώματα και μεγάλα εμπρός «νεφρά» στη μάσκα, υπογράφουν την 3η γενιά, με την πίσω κολώνα να παραπέμπει αρκετά στην X2.
Ο εσωτερικός διάκοσμος της νέας BMW 118i είναι μία μικρογραφία της μεγαλύτερης Σειράς 3, κάτι το οποίο μόνο θετικό αποτέλεσμα έχει. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα υψηλού επιπέδου και διαδεδομένος high-tech αέρας, είναι το τρίπτυχο που σε κερδίζει αμέσως, μαζί φυσικά με τα νέα επίπεδα ευρυχωρίας. Όσον αφορά το τεχνολογικό υπόβαθρο, αυτό εκφράζεται από την 10.25 ιντσών οθόνη αφής, το ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά και το Head Up Display των 9.2 ιντσών που σου λύνουν τα χέρια. Χωροταξικά, η μετακίνηση της κίνησης εμπρός και το αυξημένο ύψος παρέχουν επιπλέον 50χλστ. για τα γόνατα των πίσω, ενώ το πορτ-παγκάζ αυξήθηκε κατά 20λτ. φτάνοντας τα 380λτ. ¶ξια μνείας είναι και η πολύ ευκολότερη πλέον διαδικασία εισόδου-εξόδου μέσω των μεγαλύτερων πίσω θυρών.