autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Η κλασική ομορφιά πάντα θα κερδίζει

    Διαβάστηκε από 51790 αναγνώστες - 23/1/2020

    Όλα δείχνουν ακριβά και καλά. Και έτσι είναι. Το εσωτερικό της C-Class, είναι εντυπωσιακό όσο και το εξωτερικό, με χρήση μπόλικου αφρώδες μαλακού πλαστικού και φινιρίσματος για σεμινάριο. Βέβαια τα βλέμματα κερδίζει η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, πάνω από τους μεγάλους αεραγωγούς, η οποία είναι και το κέντρο ελέγχου για συστήματα συνδεσιμότητας, πλοήγησης και φυσικά ψυχαγωγίας. Μία μικρότερη οθόνη στο καντράν (ανάμεσα στα αναλογικά όργανα) δίνει τις πιο άμεσες πληροφορίες που μπορεί να χρειαστεί ο οδηγός, ενώ και οι δυο τους χειρίζονται εύκολα και γρήγορα από δύο μικρές επιφάνειες αφής στο τιμόνι.



    Οι θέσεις είναι αρκετά χαμηλά και σε αγκαλιάζουν καταπληκτικά, ενώ εξετάζοντας τον τομέα των χώρων, έρχεται και το κερδισμένο χειροκρότημα. Το σταυροπόδι για τους πίσω είναι μόνιμα στο πρόγραμμα των μετακινήσεων, με τις διαφορές από την coupe έκδοση να είναι εμφανείς. Μόνο το υψηλό τούνελ μετάδοσης ίσως δυσκολέψει την παρουσία του τρίτου πίσω επιβάτη σε μεγάλες αποστάσεις, το οποίο όμως προσφέρει ιδιαίτερο κύρος όταν πίσω βρίσκονται μόνο δύο επιβάτες.



    Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε το ολοκαίνουργιο μοτέρ 1.500 κ.εκ. απόδοσης 184 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με ένα δευτερεύον δίκτυο 48V το οποίο διαθέτει σύστημα EQ Boost. Το τελευταίο, όσο φρενάρετε αποθηκεύει ενέργεια την οποία χρησιμοποιεί αργότερα σε καταστάσεις πλήρης επιτάχυνσης, δίνοντας επιπλέον 14 ίππους και 160 Nm ροπής. Με όλα τα παραπάνω, τα 1.505 κιλά του αυτοκινήτου δείχνουν πούπουλο, ενώ ο συνδυασμός τους με 9άρι αυτόματο κιβώτιο, εκτινάσσει τις επιδόσεις. Έτσι το 0-100 έρχεται σε μόλις 7.8 δευτ, η τελική ξεπερνά τα 239 χλμ./ώρα ενώ η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες αγγίζει τα 10.2 λτ./100χλμ.



    Η αντικατάσταση του πρώην 2λιτρου κινητήρα με το συγκεκριμένο σύστημα, φέρνει αφενός καλύτερες επιδόσεις, αφετέρου μικρότερη κατανάλωση, την ώρα που μια σειρά από τεχνολογίες κάνουν την μεγαλύτερη αλλά αθόρυβη δουλειά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η τουρμπίνα twin-scroll, το μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής CAMTRONIC, το φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων GPF και ο κωνικός θάλαμο καύσης CONICSHAPE



    Μπορεί να έχει βλέψεις για δυναμικότερη οδική συμπεριφορά, μα δεν ξεχνά το βασικό της DNA και τον όρκο υποταγής στην άνεση. Έτσι, παρά την μεγάλη ζάντα, θα περάσει από πολλές ανωμαλίες χωρίς να ταραχτεί το εσωτερικό, ενώ είναι εξαιρετικά σταθερή σε μεγάλες ταχύτητες, διατηρώντας εύκολα μέσες ωριαίες ταχύτητες σε ανοικτό δρόμο. Η πίσω κίνηση σπάνια γίνεται αντιληπτή, ακόμα και σε στροφές, όπου η C200 της δοκιμής μας παρουσιάζει αμελητέες κλίσεις και στιβαρότητα.



    Ουσιαστικά μιλάμε για ένα πλήρως ισορροπημένο αυτοκίνητο που με την ίδια άνεση που θα φτάσει τα 240χλμ./ώρα, θα σε πάει και μέχρι το σούπερ μάρκετ. Εάν χρειαστείτε την συνολική ισχύ από κινητήρα και υβριδικό σύστημα, δεν έχετε παρά να πατήσετε τέρμα το γκάζι και να πραγματοποιήσετε μία αβίαστη προσπέραση, ανεξαρτήτως του βάρους που έχετε στο αυτοκίνητο σας.

    Συμπέρασμα
    Ένα πανέμορφο sedan που έχει γκάζι, χαμηλή κατανάλωση και τεχνολογίες που θα σε ταξιδέψουν παντού και πάντα ατσαλάκωτο. Πόσα περισσότερα να ζητήσεις από το επόμενο sedan σου;
     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει