autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
6 φωτογραφίες »

BMW M235i xDrive Gran Coupe: Με εκρηκτικές επιδόσεις

Διαβάστηκε από 20127 αναγνώστες - 6/8/2021

Κινητήρας 306 ίππων, τετρακίνηση και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι τα δυνατά της «χαρτιά». Απολαύσαμε το μεγαλείο της BMW M235i Gran Coupe, εκτοξευθήκαμε στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Η BMW είναι μία εταιρεία που πάντα έδινε έμφαση στην οδηγική απόλαυση, αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που έχει κερδίσει τόσο φανατικό κοινό. Το σήμα κατατεθέν των σκληροπυρηνικών της εκδόσεων ήταν κάποτε η πίσω κίνηση και ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα. Στην περίπτωση της BMW M235i xDrive Gran Coupe, τα δεδομένα έχουν αλλάξει, αλλά παραμένει το ίδιο DNA. Αρκεί η επιλογή του «SPORT» προγράμματος οδήγησης, ώστε η BMW M235i να μετατραπεί σε ένα γνήσιο μηχάνημα έκρηξης συναισθημάτων.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Εξωτερικά, η BMW M235i Gran Coupe διαθέτει όλα εκείνα στοιχεία που την κάνουν να διαφοροποιείται από τις «απλές» εκδόσεις. Στο εμπρός μέρος συναντάμε έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, αλλά και μπρονζέ λεπτομέρειες γύρω από την κυψελοειδή μάσκα, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι full LED. Στο πλαϊνό τμήμα πρωταγωνιστούν οι εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19 ιντσών, οι οποίες φιλοξενούν επιβλητικού δίσκους και μπλε δαγκάνες. Παρόμοια φιλοσοφία ακολουθείται και στο πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε δύο απολήξεις της εξάτμισης, επίσης LED φωτιστικά σώματα και μια διακριτική αεροτομή. 



Εσωτερικό: Η ποιότητα των υλικών αγγίζει την τελειότητα
Εξίσου «πολεμικό» κλίμα επικρατεί και στο εσωτερικό της BMW M235i. Αρχικά το γερμανικό μοντέλο καλωσορίζει τον οδηγό με το λογότυπο της μάρκας μπροστά από την πόρτα, το οποίο είναι εντυπωσιακό κατά τις βραδινές ώρες. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις και άριστη πλευρική στήριξη είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της καμπίνας. Το τριάκτινο τιμόνι κρύβει πίσω του τα paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων και τον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων που αλλάζει μορφή ανάλογα με το προφίλ οδήγησης (SPORT, COMFORT και ECO PRO). Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την οθόνη αφής μεγέθους 10,25 ιντσών, μέσα από την οποία ο οδηγός ελέγχει όλα τα επιμέρους υποσυστήματα. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι υπάρχει και πρόγραμμα τηλεμετρίας, όπου προβάλλει τα G που δέχεται το αμάξωμα και άλλες πληροφορίες που δημιουργούν μία πιο «οδηγοκεντρική» διάθεση. Τέλος, δεν απουσιάζουν και μερικές όμορφες πινελιές, όπως ο κρυφός φωτισμός με δυνατότητα αλλαγής χρωματισμού, τα αλουμινένια πεντάλ και οι «τρικολόρε» ραφές στη ζώνη με τα χρώματα του M-Division. Ασφαλώς, η ποιότητα των υλικών αγγίζει την τελειότητα, όπως συνηθίζεται σε μοντέλα της βαυαρικής φίρμας, ενώ οι χώροι θα «φιλοξενήσουν» άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε