autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
5 φωτογραφίες »

Audi A3: Mε 150 ίππους και S-tronic

Διαβάστηκε από 18152 αναγνώστες - 29/7/2021

Το Audi A3 ανανεώθηκε ριζικά, διατήρησε την «premium» αισθητική του και στην έκδοση των 150 ίππων με το αυτόματο S-Tronic γίνεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Στο S-Line πακέτο εξοπλισμού, μάλιστα, πέρα από πολυτελές αποκτά και σπορ πινελιές που το κάνουν να ξεχωρίζει!

Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που το Audi Α3 βρέθηκε στα χέρια μας στην «μικρή», τρικύλινδρη έκδοση των 110 ίππων. Αυτή τη φορά, όμως, δοκιμάζουμε τον ισχυρότερο TFSI, ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V και αποδίδει 150 ίππους. Οι διαφορές δεν είναι αμελητέες, αφού στην προκειμένη περίπτωση έχουμε και κάνουμε μια μία έκδοση που φέρει αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Εξωτερικά, το νέο Audi A3 διατηρεί τον χαρακτήρα του παρελθόντος, αν και η σχεδίασή του έχει γίνει αρκετά πιο «αιχμηρή». Τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, η τραπεζοειδής μάσκα και τα έντονα νεύρα που διατρέχουν όλο το αμάξωμα των 4.343 χλστ. δίνουν έναν «sportive» χαρακτήρα, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου.

Εσωτερικό: Με σπορ πινελιές το S-Line
Ένα από τα σημεία στα οποία το νέο Audi A3 κάνει τη διαφορά είναι η ποιότητα των υλικών κατασκευής στο εσωτερικό, εκεί όπου είναι εμφανές πως η Audi έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση. Τα μαλακά στην υφή πλαστικά δίνουν μία «premium» αίσθηση, ενώ το περιβάλλον θα μπορούσε να χαρακτηριστεί high-tech. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής έχουμε να κάνουμε με την S-Line έκδοση και τα «sportive» στοιχεία είναι αρκετά. Το flat-buttomed τιμόνι, οι κόκκινες ραφές, τα καθίσματα με κορυφαία πλευρική στήριξη, τα αλουμινένια πεντάλ, αλλά και ο κρυφός φωτισμός είναι μερικά από τα στοιχεία που δίνουν μία ξεχωριστή νότα στο εσωτερικό. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 10,25 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία στραμμένη προς τον οδηγό οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών. Σε επίπεδο χώρων, στα πίσω καθίσματα θα απολαύσουν κορυφαία άνεση δύο ενήλικες επιβάτες, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές αγγίζει τα 380 λτ.



Κινητήρας: «Ζωηρός» ο 1,5 TFSI των 150 ίππων
Κάτω από το καπό του Audi A3 συναντάμε ένα τετρακύλινδρο μοτέρ του ομίλου που τα καταφέρνει περίτεχνα τόσο σε επίπεδο επιδόσεων, όσο και σε κατανάλωση. Η χωρητικότητα του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων αγγίζει τα 1.498 κ.εκ., ενώ συνοδεύεται και από ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Κάπως έτσι, η ισχύς αγγίζει τους 150 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής των 250 Nm έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., με αποτέλεσμα το αμάξωμα των περίπου 1.400 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και να συνεχίζει μέχρι την τελική ταχύτητα των 224 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 7 σχέσεις (S-Tronic) και η μεικτή κατανάλωση σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία αγγίζει τα 4,7 με 5 λτ./100 χλμ. Βέβαια, στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε αυτή την τιμή να αυξάνεται στα περίπου 7 λτ./100 χλμ, ενώ με την επιλογή του Eco προγράμματος οδήγησης είναι εφικτό να κινηθεί κανείς κοντά στα 6 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε