Κάτω από το καπό του Puma ST συναντάμε ένα γνωστό μοτέρ με μεγάλες αρετές, το οποίο έρχεται κατευθείαν από το Fiesta ST. Ο λόγος για τον υπερτροφοδοτούμενο 1.500 Ecoboost χωρητικότητας 1.496 κ.εκ., ο οποίος είναι τρικύλινδρος και αποδίδει 200 ίππους και μέγιστη ροπή της τάξης των 320 Nm από τις 2.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσων, το οποίο τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές για το αμάξωμα των περίπου 1.300 κιλών, με τη διαδικασία της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται με συνοπτικές διαδικασίες (6,9 δλ.) και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης, ο τρικύλινδρος Ecoboost επηρεάζεται σημαντικά από το δεξί πόδι του οδηγού, αφού κινούμενοι σε ήπιο ρυθμό διαπιστώσαμε ότι μπορεί να κινηθεί και κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ οδηγώντας σε ρυθμούς... Puma ST μπορεί η ένδειξη της μέσης κατανάλωσης να αυξηθεί πάνω από τα 10 λτ./100 χλμ. (6,9 λτ./100 χλμ. αναοικώνει η Ford).
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr