Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Κινητήρας: Επαρκής δύναμη σε όλο το φάσμα

7/1/2021

Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος 1.3 TCE. Πρόκειται για έναν κινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. που συνδυάζει τεχνολογία turbo και άμεσου ψεκασμού, με αποτέλεσμα η ισχύς να αγγίζει τους 140 ίππους και η ροπή τα 240 Nm από τις μόλις 1.600 σ.α.λ. Ταυτόχρονα, συνοδεύεται και από ένα φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (GPF). Όσον αφορά στις επιδόσεις, το Renault Kadjar των 1.546 κιλών καταφέρνει να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 203 χλμ./ώρα. Με το «ECO Mode» ενεργοποιημένο, οι ανάγκες του κινητήρα σε καύσιμο κυμαίνονται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τη μέτρηση της δοκιμής, ενώ η γαλλική φίρμα ανακοινώνει 5,6  λτ./ 100 χλμ (πρότυπα WLTP). Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς, μέσω του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.



Στον δρόμο: Εμπνέει εμπιστοσύνη
Στο τιμόνι του ανανεωμένου Renault Kadjar, ο οδηγός θα νιώσει κατευθείαν άνετα και δε θα τον προβληματίσει το μεγάλο αμάξωμα, διότι η ορατότητα είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης καταφέρνει να προσφέρει επαρκή δύναμη σε μεγάλο φάσμα λειτουργίας και η απόκριση του γκαζιού είναι ικανοποιητική, ειδικά όταν είναι απενεργοποιημένο το «ECO Mode». Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων αλλάζει ομαλά τις ταχύτητες, ενώ όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες αποδεικνύεται ιδιαίτερα γρήγορο. Η λειτουργία της ανάρτησης «μαρτυρά» ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση. Αποσβένει τις ανωμαλίες υποδειγματικά, χωρίς να εμφανίζονται έντονες κλίσεις στις πιο «σφικτές» διαδρομές. Ταυτόχρονα, ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας δε θα προβληματίσει στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το πεντάλ των φρένων είναι ιδιαίτερα γραμμικό και η πληροφόρηση από το τιμόνι σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Η τιμή έναρξης για το ανανεωμένο Renault Kadjar ορίζεται κάτω από το «ψυχολογικό» όριο των 20.000 ευρώ και για την ακρίβεια ξεκινά από τα 19.360 ευρώ. Βέβαια, στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, η προτεινόμενη τιμή λιανικής αυξάνεται στα 24.000 ευρώ.

Συμπέρασμα
Το Renault Kadjar έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και αποτελεί μία «all round», σύγχρονη επιλογή, τόσο με τους χώρους του, όσο και με τον σύγχρονο βενζινοκινητήρα των 140 ίππων.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει