Η έκδοση Intens της δοκιμής μας, «πατάει» επάνω στην GT-line και φέρνει μαζί της, κορυφαία bucket καθίσματα, τριάκτινο flat bottomed τιμόνι και μερικές sport μπλε ραφές σε δεκάδες σημεία. Εντυπωσιακός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, δεσπόζει η έγχρωμη- αλά tablet -οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων R-Link 2, με τα χειριστήρια του κλιματισμού να βρίσκονται ακριβώς από κάτω. Οφείλουμε να αναφέρουμε και τον όμορφο κρυφό φωτισμό στο εσωτερικό και των τεσσάρων θυρών, ενώ όσο για τα υλικά, έχει επιλεγεί καλή ποιότητα και το φινίρισμα είναι πραγματικά προσεγμένο. Χωροταξικά, το Megane καλύπτει αποστάσεις με τρόπο ξεκούραστο για τον οδηγό και τους επιβάτες του. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 384 λίτρα με εκμεταλλεύσιμο σχήμα, ενώ υπάρχουν και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Χαίρεσαι να το οδηγείς και να ταξιδεύεις
Έχει επιτευχθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και την δυναμική οδήγηση. Το Renault Megane είναι σε θέση να προσφέρει οδηγικές απολαύσεις που συγκρίνονται μόνο με αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας. Από την κεντρική οθόνη αφής 8,7 ιντσών μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε Sport, Normal, Personal, Comfort και Eco ρυθμίζοντας έτσι αναλόγως την απόκριση του γκαζιού, το τιμόνι αλλά και τον φωτισμό της καμπίνας. Η γενικότερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ουδέτερη στο όριο, με το πίσω μέρος να είναι αρκετά σταθερό, συμβάλλοντας στην ασφαλή του συμπεριφορά. Στις στροφές το αυτοκίνητο δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις, με την συνολική αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός να είναι πραγματικά καλή.
Συμπέρασμα
Η έκδοση Intens του Renault Megane φέρνει υπερπλούσιο εξοπλισμό αλλά και τις σπορ πινελιές τις GT-Line έκδοσης, δίνοντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο στα 24.895 ευρώ. Δεν βρίσκουμε κανέναν λόγο να μην τα επενδύσετε σε αυτό το γαλλικό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr