autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κινητήρας: «Ζωντανός» από χαμηλά

Διαβάστηκε από 6425 αναγνώστες - 19/2/2021

Κάτω από το καπό της έκδοσης δοκιμής βρίσκεται ένας υπερσύγχρονος κινητήρας πετρελαίου. Ονομάζεται 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.504 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού), επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα. Στην έκδοση της δοκιμής η κίνηση περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Όσον αφορά στις ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο, η Peugeot αναφέρει 5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να αγγίζει τα 6,5 λτ./100 χλμ., αλλά με την επιλογή του προγράμματος «ECO» και πιο συντηρητική οδήγηση είναι εφικτό να μειωθεί ακόμη περισσότερο.

Kοινοποίησε το »


Στον δρόμο: Ένα οδηγοκεντρικό SUV
Μπορεί τα μοντέλα της SUV κατηγορίας να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που αρέσκεται στο να κινείται και με πιο σβέλτο ρυθμό. Ο κινητήρας δείχνει πρόθυμος να ακολουθήσει τις «εντολές» του πεντάλ και «ζωντανός» ακόμα από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Γενικότερα, όμως, η αίσθηση που αποκομίζει κανείς κατά την οδήγηση του Peugeot 3008 είναι ενθουσιώδης. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική, το ίδιο όμως δεν ισχύει και για την ορατότητα προς τα πίσω, ενώ επιλογέας και πεντάλ φρένων ενθουσιάζουν με την αίσθηση που αφήνουν στον οδηγό. Από την άλλη, τα πέντε προγράμματα οδήγησης (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Assist Descent Control) είναι αρκετά ώστε το Peugeot 3008 να προσφέρεται για ήπιες «off road» διαδρομές.



Η τιμή του ανανεωμένου Peugeot 3008 ξεκινά από τα 26.600 ευρώ, ενώ στην περίπτωση της πετρελαιοκίνητης έκδοσης δοκιμής το κόστος αυξάνεται στα 27.600 ευρώ. Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, τα 130 γρ./χλμ. CO2 του 1.5 BlueHDi διαμορφώνουν το ποσό στα μόλις 83 ευρώ.

Συμπέρασμα
Η μάχη των πωλήσεων στην C-SUV κατηγορία καλά κρατεί και το ανανεωμένο Peugeot 3008 έρχεται με κορυφαία ποιότητα, χώρους και οδηγική συμπεριφορά να αποδείξει ότι η εμπορική του επιτυχία μόνο τυχαία δε μπορεί να χαρακτηριστεί. Παραμένει μία πολύ καλή επιλογή και όλα δείχνουν ότι το ταξίδι της επιτυχίας θα συνεχιστεί.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »