Κάτω από το καπό της έκδοσης δοκιμής βρίσκεται ένας υπερσύγχρονος κινητήρας πετρελαίου. Ονομάζεται 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.504 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού), επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα. Στην έκδοση της δοκιμής η κίνηση περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Όσον αφορά στις ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο, η Peugeot αναφέρει 5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να αγγίζει τα 6,5 λτ./100 χλμ., αλλά με την επιλογή του προγράμματος «ECO» και πιο συντηρητική οδήγηση είναι εφικτό να μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr