Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Με 8 χρόνια εγγύηση

Διαβάστηκε από 12837 αναγνώστες - 12/10/2020

Το μοντέλο δοκιμής μας κοστίζει 27.668 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Trend με τον στάνταρ εξοπλισμό να κρίνεται πλήρης καθώς μεταξύ άλλων περιέχει 8άρα οθόνη αφής και λογισμικό SYNC 3, a/c, 17άρες ζάντες αλουμινίου αλλά και πληρέστατη σουίτα με συστήματα ασφαλείας. Με τον ίδιο κινητήρα μπορείτε να μεταβείτε στην έκδοση Titanium στα 30.491 ευρώ, στην ST-Line με 32.045 ευρώ και στην Vignale με κόστος στα 41.234 ευρώ.  Τέλος, το νέο Kuga διαθέτει την μεγαλύτερη εργοστασιακή εγγύηση μηχανικών μερών με 8 έτη.
 
Θηρίο
Όπως είπαμε και παραπάνω, το νέο Kuga μεγάλωσε σε όλες τις διαστάσεις του, μη αφήνοντας ανεπηρέαστο και το μεταξόνιο, το οποίο «πήρε» 20 επιπλέον χλστ. Αμεσο αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερος χώρος για τα κεφάλια και τα γόνατα των επιβατών (όχι πως και πριν υπήρχε ο παραμικρός περιορισμός) ενώ αρκετοί καλά κρυμμένοι χώροι αποθήκευσης θα φροντίσουν να σας λύσουν τα χέρια. Τέλος, το πορτ-παγκάζ μεγάλωσε ακόμα περισσότερο στα 475 λτ. τα οποία με μία μικρή παραχώρηση από πίσω καθίσματα, μπορούν να μετατραπούν σε 645λτ. με δυνατότητα hands-free ανοίγματος.


 
Ροπάτος και ιδιαίτερα οικονομικός ο Ecoblue
Ιδιαίτερα αποτελεσματικός κρίνεται ο 1.500άρης Ecoblue που εξοπλίζει το Kuga της δοκιμής μας,  οποίος εκτός από την εντυπωσιακά ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του, βρίσκει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Έχοντας εξοπλιστεί με πολλές νέες τεχνολογίες όπως σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης για πιο αποδοτική καύση, εντυπωσιάζει με το νεύρο που διαθέτει από πολύ χαμηλές στροφές, ενώ πετυχαίνει ένα τίμιο 0-100 σε 11.2 δευτ. χάρη στα 120 άλογα αλλά και τα 300Νm ροπής. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ., ενώ εντυπωσιακά χαμηλά παραμένει η κατανάλωση, καθώς σημειώσαμε μέση στα 6.5λτ./100χλμ. Ξεχάστε το χαρακτηριστικό κροτάλισμα, καθώς παραείναι ήσυχο το σύνολο για diesel, ενώ συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο εκτός από την πολύ καλή του αίσθηση, διαθέτει και πολλή ισορροπημένη κλιμάκωση.


 
Απόλυτα στιβαρό με την καλύτερη ευθυβολία
Το νέο Kuga έχει βελτιωθεί αισθητά και εάν πριν ήταν καλό στον δρόμο, πλέον είναι άριστο. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις σε μεταξόνιο και μετατρόχιο του χαρίζουν ακόμα πιο στιβαρό πάτημα στο δρόμο, ενώ με την χρήση του συστήματος Active Noise Control (το οποίο εξουδετερώνει τους θορύβους) η ποιότητα κύλισης είναι ξεκάθαρα premium. Στον δρόμο, και παρά την μερικώς σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, οι ανωμαλίες θα φιλτραριστούν άψογα, καταφέρνοντας από την μία η καμπίνα να μένει ανεπηρέαστη, από την άλλη, ο οδηγός να έχει στα χέρια του ένα ετοιμοπόλεμο σύνολο.



Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης χωρίς ιδιαίτερες τάσεις πλεύσης, την ώρα που η πληροφόρηση στο τιμόνι είναι άψογη για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εντός πόλης οι 2.5 κύκλοι στροφής του τιμονιού ίσως να κάνουν μερικές μανούβρες λίγο δυσκολότερες, όμως τα 190χλστ. από το έδαφος ξεκλειδώνουν παράλληλα τα περισσότερα χωμάτινα τερέν.
 
Συμπέρασμα
Παραμένει fun to drive, καίει όσο ένα μικρομεσαίο, την ώρα που παρέχει τεράστιους χώρους και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Αγορά – επένδυση!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει