Κάτω από το μοντέρνο καπό του Kona Hybrid υπάρχει η συνεργασία του γνωστού ατμοσφαιρικού κινητήρα 1.6 GDI 105 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα 43.5 ίππων, πετυχαίνοντας συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους 141 ίππους 256 Nm ροπής. Ο δεύτερος, χρησιμοποιεί μία μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 1.56 kWh και ουσιαστικά είναι υπεύθυνος για την κίνηση του οχήματος στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά διαθέτει και επικουρικό ρόλο στον βενζινοκινητήρα όταν απαιτείται περισσότερη δύναμη. Η φόρτιση επιτυγχάνεται τόσο αυτόματα από την λειτουργία του θερμικού κινητήρα, όσο και κατά την πέδηση του αυτοκινήτου. Στην πράξη λοιπόν, εάν κινείστε εντός πόλης και με χαμηλές ταχύτητες, το Kona χρησιμοποιεί περισσότερο τα αποθέματα της μπαταρίας για την κίνηση του και ελαχιστοποιεί την χρήση του βενζινοκινητήρα.
Βέβαια εάν πιέσετε βαθιά το πεντάλ σε αναζήτηση ισχύος, θα νιώσετε την συνδυαστική δύναμη των δύο κινητήρων. Η σε πολλές περιπτώσεις αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του μοντέλου σε αστικές συνθήκες, εξασφαλίζει τρομερά χαμηλές καταναλώσεις, καθώς πετύχαμε μέχρι και 3.3λτ./100χλμ. Στον ανοικτό δρόμο το αυτοκίνητο προσπαθεί και αναζητεί τον καλύτερο συνδυασμό των κινητήρων και όλα δείχνουν πως η μέση λύση είναι και εδώ εφικτή. Μεγαλύτερη απόδειξη η μέση κατανάλωση στα 6.0λτ/100χλμ., για ένα μοντέλο που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και πετυχαίνει 0-100 σε 10.4δευτ. και τελική στα 160χλμ./ώρα, χάριν της οικονομίας.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr