Η πρώτη εντύπωση από το νέο Hyundai Tucson ήταν απόλυτα θετική, με τα κυριότερα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν να είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η άνεση. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απουσιάζουν, αποτέλεσμα του χαμηλού συντελεστή οπισθέλκουσας, ενώ την ίδια ώρα η δυναμική συμπεριφορά του αμαξώματος εκπλήσσει θετικά ελέω ανεξάρτητης ανάρτησης στον πίσω άξονα. Το τιμόνι, αν και ελαφρύ σε αίσθηση προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά για τα 1.425 κιλά του Hyundai Tucson. Το πεντάλ του συμπλέκτη από την άλλη απαιτεί λίγο χρόνο εξοικείωσης, ειδικά στη φάση της εκκίνησης του αυτοκινήτου. Βέβαια, το ηλεκτρικό του μέρος λειτουργεί πολιτισμένα, με τον οδηγό να μην αντιλαμβάνεται πότε ενεργοποιείται ή απενεργοποιείται ο κινητήρας, αν δεν παρακολουθεί τις σ.α.λ. από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αφήνουμε για το τέλος τον κινητήρα, ο οποίος είναι ιδιαίτερα αθόρυβος στη λειτουργία του και επαρκεί για να κινηθεί κανείς με πιο σβέλτο ρυθμό, ειδικά με την επιλογή του «SPORT» προφίλ οδήγησης (υπάρχουν επίσης τα ECO και Normal), όπου αλλάζει ο πίνακας οργάνων και η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση.
ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr