Πριν πάμε στο αυτοκίνητο της δοκιμής, αξίζει να τονίσουμε ότι πλέον όλη η γκάμα κινητήρων του νέου Hyundai Tucson είναι ήπια εξηλεκτρισμένη, αφού ακόμα και στη βασική έκδοση συναντάμε ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Ασφαλώς, δεν απουσιάζει και η Plug-In υβριδική έκδοση από τη γκάμα, αλλά για την ώρα ας δούμε αναλυτικότερα τη βασική έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής βρίσκεται ένας υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης T-GDi χωρητικότητας 1.598 κ.εκ., ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48-Volt. Αξιοσημείωτη τεχνολογία που φέρει είναι το σύστημα CVVT (Continuously Variable Valve Duration), το οποίο ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης ρυθμίζει συνεχώς το βύθισμα και τη διάρκεια που θα μένει ανοιχτή η κάθε βαλβίδα, προσφέρονται καλύτερες επιδόσεις και οικονομία. Κάπως έτσι, η ισχύς αγγίζει τους 150 ίππους και η μέγιστη ροπή των 250 Nm έρχεται από τις 1.500 σ.α.λ.
ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr