Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Κινητήρας: Ήπια υβριδικό από τη βασική έκδοση

Κινητήρας: Ήπια υβριδικό από τη βασική έκδοση

Διαβάστηκε από 22858 αναγνώστες - 10/11/2021

Πριν πάμε στο αυτοκίνητο της δοκιμής, αξίζει να τονίσουμε ότι πλέον όλη η γκάμα κινητήρων του νέου Hyundai Tucson είναι ήπια εξηλεκτρισμένη, αφού ακόμα και στη βασική έκδοση συναντάμε ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Ασφαλώς, δεν απουσιάζει και η Plug-In υβριδική έκδοση από τη γκάμα, αλλά για την ώρα ας δούμε αναλυτικότερα τη βασική έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής βρίσκεται ένας υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης T-GDi χωρητικότητας 1.598 κ.εκ., ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48-Volt. Αξιοσημείωτη τεχνολογία που φέρει είναι το σύστημα CVVT (Continuously Variable Valve Duration), το οποίο ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης ρυθμίζει συνεχώς το βύθισμα και τη διάρκεια που θα μένει ανοιχτή η κάθε βαλβίδα, προσφέρονται καλύτερες επιδόσεις και οικονομία. Κάπως έτσι, η ισχύς αγγίζει τους 150 ίππους και η μέγιστη ροπή των 250 Nm έρχεται από τις 1.500 σ.α.λ.

Κοινοποίησέ το »




Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων iMT έξι σχέσεων, το οποίο έχει δεχθεί επίσης μία ήπια ηλεκτρική υποβοήθηση. Πιο συγκεκριμένα, όταν ο οδηγός αφήσει το πόδι του από το γκάζι, έχουμε αυτόματη αποσύμπλεξη επιτρέποντας στον κινητήρα να απενεργοποιηθεί με όφελος σε κατανάλωση και ρύπους. Μόλις οι σ.α.λ. μειωθούν κάτω από ένα όριο, ή ο οδηγός πατήσει κάποιο πεντάλ, ο κινητήρας ενεργοποιείται αστραπιαία. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το αμάξωμα των 1.425 κιλών ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 10,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 189 χλμ./ώρα. Τέλος, η μεικτή κατανάλωση του 1.6 T-GDi ορίζεται στα 6,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώθηκε ότι κυμαίνεται κοντά στα 8-8,5 λτ./100 χλμ.

 

Κοινοποίησέ το »