autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ποιοτικά συγκρίνεται με τους καλύτερους

8/9/2020

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Mazda 2 καταφέρνει να σου περάσει μία premium αύρα, εξαιτίας της άψογης συναρμογής ,παρά την πλήρη απουσία μαλακών υλικών. Όλα σε πείθουν πως θα αντέξουν σε κάθε λογής κακουχίες και κανένα τρίξιμο δεν ακούγεται από πουθενά. Σπορτίφ ο πίνακας οργάνων με το ταχύμετρο στη μέση, ενώ μας αρέσει αρκετά και η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό ψηλά για το infotainment, αλλά και το γεγονός πως είναι αφής μόνο όταν δεν κινείστε! Στον τομέα των χώρων πίσω θα χωρέσουν αποκλειστικά 2 άτομα αλλά με αρκετό αέρα για κεφάλι και γόνατα, ενώ το πορτ παγκάζ των 280λτ. κυμαίνεται κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας.



Ιδιαίτερα οικονομικός ο ατμοσφαιρικός 1.500άρης
Το Mazda 2 εξοπλίζεται αποκλειστικά με 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 75, 90 και 115 ίππων. Το μοντέλο δοκιμής αποτελεί την μεσαία επιλογή σε ιπποδύναμη και συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ισορροπώντας στη χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία. Στην πράξη λοιπόν, το μοτέρ αυτό είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο σε λειτουργία και ήχο, ενώ σε αντίθεση με τα τουρμπάτα, η υπερβολική πίεση δεν εκτοξεύει την κατανάλωση. Έτσι μπορεί το 0-100 να έρχεται σε 9.7 δευτ. και η τελική να φτάνει έως και τα 193χλμ./ώρα, η κατανάλωση όμως ακόμα και σε υπερβολική πίεση δεν θα ξεπεράσει με τίποτα τα 8 λτ./100χλμ. Το κιβώτιο τέλος, είναι πολύ θετικό σε κούμπωμα, ενώ φυσικά με το ανάλογο κόστος υπάρχει και η αυτόματη επιλογή.



Από τα καλύτερα της κατηγορίας
Ανέκαθεν η Mazda διακρινόταν για τα οδηγικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της και αυτό ευτυχώς συνεχίζεται και στη νέα γενιά του 2. Αρχικά το τιμόνι έχει κορυφαία πληροφόρηση και κατευθυντικότητα δίνοντας στον οδηγό τεράστια σιγουριά. Η ανάρτηση από την άλλη φιλτράρει τέλεια τις κακοτεχνίες, ενώ συνολικά η ποιότητα κύλισης είναι μικρομεσαίου μοντέλου. Τα 90 άλογα το αδικούν σα σύνολο, ενώ από την άλλη οι compact διαστάσεις του και ο κύκλος στροφής όντας μικρότερος από 10 μ. το κάνει πολυεργαλείο πόλης χωρίς υπερβολές. Μοναδική ένσταση τα ταμπούρα πίσω εν έτη 2019.

Συμπέρασμα
Το νέο Mazda 2, είναι ένα πολύ καλό σύνολο που το μόνο που έχει να φοβηθεί, είναι η τσιμπημένη του τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με μία τόσο βαριά φανέλα όμως, θα βρει την θέση του.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει