Η Mazda όχι απλά επέστρεψε στην χώρα μας με κάθε επισημότητα, αλλά μας παρουσίασε και μία σειρά από εντυπωσιακά και ολόφρεσκα μοντέλα. Είδαμε νέα SUV, νέα κάμπριο και φυσικά το μοναδικής ομορφιάς νέο Mazda 3. Φορέσαμε το μικρομεσαίο μας κοστούμι και περνάμε μερικές μέρες με το νέο πρωταγωνιστή της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε την χειροκίνητη έκδοση με τον 1.800άρη diesel κινητήρα απόδοσης 116 ίππων και 270 Nm ροπής. Τι τεχνολογίες φέρνει το νέο Mazda 3 αλλά και πως ανταποκρίνεται στις προκλήσεις των ελληνικών δρόμων; Σε μία ανταγωνιστική σχεδιαστικά κατηγορία, το νέο Mazda 3 βρήκε τον τρόπο να ξεχωρίσει απευθείας. Εκφράζοντας καλύτερα από ποτέ την γνωστή και ως KODO σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας, αξιοποιεί πλήρως τα 4.46μ. του αμαξώματος και μαγνητίζει όλα τα βλέμματα.
Αρχικά το μεγάλο καπό καταλήγει σε δύο άκρως αιχμηρά φωτιστικά σώματα τα οποία περιμένεις να σου μιλήσουν, ενώ οι πλαϊνές γραμμές ενισχύουν την σοφιστικέ πλευρά του. Το συνολικό δυναμισμό ολοκληρώνουν αφενός οι μεγάλες πίσω κολώνες και αφετέρου τα οπίσθια εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι το ίδιο εντυπωσιακό τόσο τη νύχτα όσο και τη μέρα. Η προσπάθεια της Mazda να δημιουργήσει ένα σύνολο το οποίο θα παραμένει πάντα κομψό χωρίς να χάνει στιγμή την δυναμική του, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.