Το νέο Mitsubishi Outlander PHEV διαθέτει ένα από τα πιο πολύπλοκα μηχανικά συστήματα της αγοράς. Ως κύριο τροφοδότη ενέργειας έχει έναν βενζινοκινητήρα 2.400 κ.εκ. ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και αποδίδει 135 ίππους με 211 Nm ροπής. Στη συνέχεια συναντάμε και από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Ο μπροστινός αποδίδει 82 ίππους με 137 Nm ροπής και ο πίσω 95 ίππους με μέγιστη ροπή 195 Nm. Τέλος υπάρχει και μία ηλεκτρογεννήτρια 80 Kw η οποία ολοκληρώνει την 4άδα των πηγών ενέργειας.
Με όλα τα παραπάνω, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τα 224 άλογα με την ροπή να φτάνει τα 338 Nm ροπής χωρίς ποτέ να συνδυάζονται όλες μεταξύ τους ταυτόχρονα. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούν οι ηλεκτροκινητήρες είναι λιθίου ιόντων με χωρητικότητα 13,8 kWh, με αποτέλεσμα όντας εντελώς φορτισμένες να παρέχουν στο αμάξι θεωρητική αυτονομία 57 χλμ. Αξίζει να αναφέρουμε πως μέχρι την ταχύτητα των 135χλμ./ώρα ο κύριος ρόλος του βενζινοκινητήρα είναι να φορτίζει αυτές τις μπαταρίες και μόνο. Η φόρτιση τους σε οικιακή πρίζα , διαρκεί 7 ώρες, σε ταχυφορτιστή 30 λεπτά, ενώ αξιοθαύμαστο είναι πως οι δύο ηλεκτροκινητήρες πάνω στους άξονες δεν συνδέονται μεταξύ τους, συνεργάζονται όμως λόγω μόνιμης 4κίνησης.
Στην πράξη έρχονται τα καλύτερα
Ποιος δεν θέλει να κινείται στις μέρες μας όσο πιο οικονομικά αλλά και ήσυχα γίνεται. Το βάρους 1.880 κιλών Outlander αξιοποιώντας πλήρως τις μπαταρίες του, δηλώνει τυποποιημένη κατανάλωση στα 2.0 λτ./100χλμ. πετυχαίνει το 0-100 σε 10.5 δευτ. και ελεγχόμενη τελική μέχρι τα 170χλμ./ώρα. Όπως γίνεται φανερό, η επιτάχυνση είναι άμεση και ο οδηγός δεν θα νιώσει την παραμικρή υστέρηση στο γκάζι, ακόμα και με το αυτοκίνητο εξαιρετικά φορτωμένο. Η ανάρτηση με τη σειρά της είναι μερικώς μαλακή σε ρύθμιση, για να διαχειρίζεται με την ίδια άνεση τόσο τις κακοτεχνίες των ασφάλτινων δρόμων, όσο και τις off road προκλήσεις. Από κει και πέρα, παρέχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλή ηχομόνωση στη καμπίνα ενώ φυσικά παραμένει αμετάβλητο από υψηλές ταχύτητες ή ριπές ανέμου. Το εντυπωσιακό είναι πως εάν είστε προσεκτικοί με το γκάζι, πραγματικά θα σας εξοικονομήσει χρήματα, την ώρα που θα φέρει εις πέρας καθημερινές υποχρεώσεις τόσο σε κίνηση όσο και σε αυτοκινητόδρομο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr