Το Mitsubishi Spacestar της δοκιμής χρησιμοποιεί τον 999 κ.εκ. κινητήρα απόδοσης 71 ίππων και 88 Nm ροπής, ο οποίος χρησιμοποιεί το ίδιο μπλοκ από αλουμίνιο με τον 1.2000άρη συγγενή του. Στην πράξη, θα πρέπει να πιέσετε και να ανεβάσετε αρκετά ψηλά την βελόνα του στροφόμετρου για να δείτε το «τσαγανό» του κινητήρα, ενώ λόγω του ότι η ροπή αποδίδεται χαμηλά, οι ρεπρίζ δεν χτυπάνε ακριβώς κόκκινο. Η Mitsubishi υπόσχεται κατανάλωση στα 4.0 λτ./100χλμ. με την πραγματικότητα να βρίσκεται λίγο πάνω από τα 5λτ./100χλμ.
Αρκετά μαλακό και πολύ άνετο
Μετά από 5 λεπτά στη θέση του οδηγού, θα σε κάνει να πας στο κέντρο της πόλης που φοβόσουν και να παρκάρεις με άνεση χωρίς να ιδρώσεις λεπτό. Υπεύθυνο για αυτή την ευελιξία είναι το αρκετά ελαφρύ τιμόνι το οποίο σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα μικρές διαστάσεις του αμαξώματος, κάνουν τις μανούβρες παιχνιδάκι. Η ανάρτηση είναι χαρακτηριστικά μαλακή αποσβαίνοντας τις περισσότερες ανωμαλίες, διατηρώντας μία ήσυχη και ανεπηρέαστη καμπίνα.
Συμπέρασμα
Λίγοι «παίχτες» έχουν καταφέρει να σπάσουν το φράγμα των 10.000 ευρώ, και ακόμα λιγότερο το κατάφεραν χωρίς να ρίξουν την ποιότητα. Το Mitsubishi Spacestar μπορεί να γίνει ο οικονομικός και πιστός αστικός σας φίλος.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr