Η δεύτερη γενιά του Leaf είναι αισθητά πιο γρήγορη και αποτελεσματική από την πρώτη, δείχνοντας το τεχνολογικό άλμα της Nissan. Πλέον ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει επιπλέον 43 άλογα, φτάνοντας τα 150, ενώ η ροπή που είναι διαθέσιμη από το μηδέν, αγγίζει τα 320 Nm (+63 ). Οι επιδόσεις που συναντάμε ανήκουν σε supercar καθώς εκτός από το εντυπωσιακό 0-100 σε 8.3 δευτ. οι ρεπρίζ είναι απίστευτες, με το 60-100 σε 4.6 δευτ. και το 80-120 σε 6.0 δευτ. Η τελική ταχύτητα έχει οριστεί στα 144 χλμ./ώρα για την προστασία της αυτονομίας του οχήματος.
Μιλώντας για την τελευταία, σύμφωνα με τις μετρήσεις του νέου κύκλου WLTP είναι στα 270χλμ., μετατρέποντας το Nissan Leaf στο απόλυτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι στα 17.6 kWh/100χλμ. κάτι που σε ευρώ κυμαίνεται γύρω στα 1.7 ανά 100χλμ. Σε χαμηλές ταχύτητες και με την λειτουργία ECO ενεργοποιημένη, μπορεί να πέσει μέχρι και στις 13.6 kWh/100χλμ.
Λειτουργία e-pedal: Η οδήγηση με ένα μόνο πεντάλ
Η λειτουργία e-pedal που παρέχει το Nissan Leaf επιτρέπει στον οδηγό (με την ενεργοποίηση από το αντίστοιχο κουμπί), να οδηγεί μόνο με ένα πεντάλ. Πατώντας το, το αυτοκίνητο επιταχύνει, ενώ αφήνοντας το, φρενάρει και μάλιστα αρκετά. Μετά από μερικά λεπτά εξοικείωσης, θα το λατρέψετε και θα συνειδητοποιήσετε πως η οδήγηση μπορεί να γίνει πολύ πιο εύκολη από ότι είχατε ποτέ φανταστεί.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr