Τα πράγματα από τη προηγούμενη γενιά άλλαξαν άρδην. Το αυξημένο πλάτος, σε συνδυασμό με το κεκλιμένο προς το παρμπρίζ ταμπλό, δίνουν την απόλυτη αίσθηση σαλονιού. Η μοναδικής ευκρίνειας οθόνη 8 ιντσών δεν συναντάται σε αυτή την έκδοση και μπορούμε να πούμε ότι μας λείπει, όμως υπάρχει άξιος αντικαταστάτης. Στον τομέα της ποιότητας, δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριξίματα, αν και έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά υλικά. Το ταμπλό είναι τόσο συμπαγές που σε κάνει να είσαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο θα μείνει αναλλοίωτο από το χρόνο. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο αμέσως χαμογελάς και μετά από 10 λεπτά οδήγησης νιώθεις πως το έχεις σίγουρα πολλά χρόνια.
Μόνη αλλαγή στο χώρο αποσκευών
Η παρουσία διπλού καυσίμου στο Ibiza δεν επηρεάζει στιγμή την άνεση των επιβατών. Το συγκεκριμένο μοντέλο παραμένει ένα από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας καθώς προσφέρει περίσσιο χώρο τόσο για τα γόνατα, όσο και για τα κεφάλια των επιβατών. Η παρουσία της δεξαμενής του φυσικού αερίου στο πίσω μέρος, αφαιρεί 73 λίτρα από τα 355 λτ. του πορτ-μπαγκάζ και ρίχνει την τελική τιμή στα 282λτ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr