Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ο βασιλιάς της ποιότητας κύλισης με κατανάλωση στα 6.4λτ./100χλμ.

Διαβάστηκε από 12631 αναγνώστες - 11/6/2020

Κινητήρας – επιδόσεις: Κινείται με άνεση και μέση κατανάλωση στα 6.4λ./100χλμ.
Το Golf δοκιμής μας εξοπλίζεται με τον 1.500άρη TSI κινητήρα των 130 ίππων και με λειτουργία απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων. Διαθέτει 200 Nm ροπής, είναι ένα άκρως ήσυχο και πολιτισμένο σύνολο, ενώ δείχνει τις πραγματικές του ικανότητες από τις 2.000 σ.α.λ. και μέχρι το τέλος του στροφόμετρου. Διαθέτει επιλογές παραμετροποίησης Eco – Comfort – Sport ενώ εντυπωσιάζει με την τρομερή ισορροπία του ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Κάτι που επιβεβαιώνουν και τα νούμερα όπως το 0-100 σε 9.3 δευτ. και μέση πραγματική κατανάλωση στα 6.4 λτ./100χλμ.  Ένα σύνολο που καταφέρνει από την μία να κινηθεί πραγματικά οικονομικά εντός πόλης, αλλά θα ταξιδέψει με την ίδια σχεδόν άνεση και στον αυτοκινητόδρομο με 120+ χλμ./ώρα χωρίς το παραμικρό ζόρισμα.
 


Εκπληκτικό τεχνολογικό προφίλ και πλούσιος εξοπλισμός
Το μοντέλο που δοκιμάσαμε ανταποκρίνεται στην έκδοση Life και με το κόστος στα 21.800 ευρώ, πραγματικά τα δίνει όλα. Στην μακρά λίστα εξοπλισμού ξεχωρίσαμε, τα στάνταρ LED φώτα, τα διπλά μόνιτορ, σύστημα ενεργούς διατήρησης λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, ανάγνωση και προβολή οδικών σημάτων του Κ.Ο.Κ., κουμπί emergency assist, φώτα αφής στο εσωτερικό, ambient φωτισμός σε όλο το αμάξωμα, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό 3 ζωνών, και εμπρός – πίσω αισθητήρες. Η συνδεσιμότητα του είναι άψογη ενώ διατίθεται και η δέσμη υπηρεσιών We Connect για έλεγχο περιφερειακών ακόμα και από το κινητό.


 
Οδική συμπεριφορά: Εντυπωσιακή ησυχία και ποιότητα κύλισης
Όπως είπαμε και στην εισαγωγή του άρθρου, το νέο Golf κατάφερε να φέρει σε υπερθετικό βαθμό όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το έχουν θεσπίσει ως βασιλιά της κατηγορίας. Έτσι λοιπόν και εδώ, η ποιότητα κύλισης είναι αξιοθαύμαστη καθώς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες δεν ακούγεται το παραμικρό στη καμπίνα, την ώρα που δεν θα σας ενδιαφέρει καν η κατάσταση του οδοστρώματος, μιας και το αυτοκίνητο περνάει πάντα βελούδινα. Από την άλλη το τιμόνι είναι πολύ καλό σε πληροφόρηση, ενώ βαραίνει σωστά και αναλογικά με τα χιλιόμετρα. Οδηγικά σταθερό με ουδέτερες αντιδράσεις αλλά και υπάκουο σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, θα δώσει στον οδηγό του αυτό που κάθε φορά θα του ζητήσει βγάζοντας οριστικά τη λέξη άγχος από το παιχνίδι.
 
Συμπέρασμα
Παραμένει εμφανισιακά Golf, κάνει ξεκάθαρο τεχνολογικό all in και είναι σε θέση να προσφέρει τις πιο άνετες και ήσυχες μετακινήσεις σε έως και 5 ενήλικες. Με μεγάλο όπλο την ιστορική του φανέλα αλλά και την ιδιαίτερα προσιτή του τιμή, προβλέπεται να σπάσει ταμεία.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει