Το VW Golf στην 8η γενιά του έκανε τεχνολογικό all in, παραμένοντας προσιτό και εξελίσσοντας ακόμα περισσότερα τα στοιχεία που το έκαναν best seller. Ποιότητα κύλισης, κομψότητα αλλά και καλές επιδόσεις, όλα σε υπερθετικό βαθμό για τον βασιλιά των μικρομεσαίων.
Δοκιμάζουμε την μεσαία έκδοση με τον 1.500άρη κινητήρα TSI των 130 ίππων η οποία διαθέτει λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρων και κοστολογείται στα 21.800 ευρώ.
Εμφάνιση – σχεδίαση: Παραμένει στις πεπατημένες, αποκτώντας νέες διαστάσεις
Όπως και οι προηγούμενες 7, έτσι και η νέα γενιά του, δεν κρύβει σχεδιαστικές εκπλήξεις ή κραυγαλέες αλλαγές. Αντιθέτως, διατηρεί το σχεδιαστικό του DNA στο 80%, αλλάζοντας τόσο όσο πρέπει. Τα νέα πιο αιχμηρά φώτα αγκαλιάζουν όμορφα την πιο χαμηλή και μοντέρνα πρόσοψη, ενώ το πίσω μέρος είναι αισθητά ψηλότερο, προϊδεάζοντας μας και για τις νέες του διαστάσεις. Όπως είχε δηλώσει και ο αρχηγός σχεδίασης της VW, Frank Welsch «ένα VW Golf πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο ακόμα κι από το... διάστημα, ότι πρόκειται, δηλαδή, για ένα Golf», και ο στόχος επετεύχθη. Ανάμικτα βέβαια τα συναισθήματα για το συγκεκριμένο χρώμα του μοντέλου δοκιμής που περισσότερο κέρδισε τα θετικά σχόλια γυναικών, παρά ανδρών.
Εσωτερικό: Τεχνολογικό άλμα που εντυπωσιάζει
Το πάντα ποιοτικό και με καλά υλικά Golf, αυτή τη φορά θέτει τον πήχη στην κατηγορία του χρησιμοποιώντας σχεδόν αποκλειστικά αφρώδη υλικά και εξαιρετική συναρμογή. Η αλήθεια είναι όμως πως η τεχνολογική αύρα είναι τόσο έντονη που αργήσαμε να ασχοληθούμε με τα προαναφερθέντα υλικά, καθώς μας κέρδισαν τα διπλά μόνιτορ και η γενικότερη απουσία μπουτόν. Το πρώτο αποτελεί τον πίνακα οργάνων και είναι σε θέση να αλλάξει με δεκάδες επιλογές εμφάνισης και σύμφωνα πάντα με τα θέλω του οδηγού, όσο ο χειρισμός του είναι πανεύκολος από τα (αποκλειστικά) μπουτόν στο τιμόνι. Η δεύτερη οθόνη 8.25 ιντσών αποτελεί και το κέντρο ελέγχου του συστήματος, είναι αφής, εξαιρετικής ευκρίνειας και είναι υπεύθυνη για κάθε λειτουργία ή και συνδεσιμότητα με απομακρυσμένες συσκευές. Ακριβώς από κάτω της υπάρχει μία οριζόντια φάσα αφής από την οποία ρυθμίζεται το σύστημα κλιματισμού και αυξομειώνεται η ένταση στο ραδιόφωνο. Η χρήση της συγκεκριμένης φάσας χρειάζεται μία εξοικείωση.
Χώροι: Με ακόμα μεγαλύτερους χώρους για πόδια και κεφάλι
Το Golf μεγάλωσε μερικά χιλιοστά, προσφέροντας ακόμα πιο ευρύχωρη και άνετη καμπίνα. Θα μεταφέρει με χαρακτηριστική άνεση υψηλόσωμους επιβάτες, ενώ το 1.5 εκ. αύξησης του μεταξονίου φαίνεται πως έκανε δουλειά στο χώρο για τα πόδια των 3 πίσω επιβατών του. Ο χώρος αποσκευών στα 380 λτ. με τετραγωνισμένο σχήμα, θα κάνει τη δουλειά του χωρίς βέβαια να διεκδικεί δάφνες.