Κάτω από το αρκετά μακρύ καπό του μοντέλου, συναντάμε τον γνωστό 1.6 TDI των 120 ίππων και 250 Nm ροπής. Ένα εκσυγχρονισμένο σύνολο που διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με το 7άρι ημιαυτόματο DSG κιβώτιο παρέχοντας και καλές επιδόσεις και καλή κατανάλωση. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, σημειώστε 0-100χλμ./ώρα σε 11 δευτ., τελική άνω των 200χμ. και μία μέση κατανάλωση στα 6.2λτ./100χλμ. Αυτό που ξεχωρίζει στην συνολική λειτουργία, είναι η από χαμηλά διαθέσιμη ροπή αλλά και η πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα ακόμα και στις πολύ υψηλές στροφές.
Για πρωθυπουργικές μετακινήσεις
Καταφέρνει με μαεστρία να κρύψει τον όγκο του, και εκμεταλλευόμενο την σωστή κατανομή βάρους, κινείται με ευελιξία μικρότερης κατηγορίας. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά μαλακή και καταφέρνει να αποσβέσει πλήρως τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ οι κλίσεις δεν αναπτύσσονται ενοχλητικά και έτσι σε μια διαδρομή με κλειστές καμπές, εμφανίζει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Γενικότερα στον ανοικτό δρόμο κρατά άνετα ταχύτητες και τον οδηγό ξεκούραστο και με καθαρό το κεφάλι του από θορύβους.
Συμπέρασμα
Φέρνοντας νέες τεχνολογίες αλλά και φρέσκια εμφάνιση, το νέο VW Passat έρχεται να γράψει με ανεξίτηλο μελάνι το όνομα του δίπλα στην λέξη άνεση. Ένας ξεκούραστος και premium χιλιομετροφάγος.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr