Το μεγάλο καπό του XC40 T3 κρύβει τον τρικύλινδρο 1.500άρη turbo κινητήρα της εταιρίας, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους και 265 Nm ροπής από τις 1.850 σ.α.λ. Το μεγάλο νέο είναι φυσικά η συνεργασία του συγκεκριμένου μοτέρ με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο κάνει την οδήγηση του πραγματικά ευχάριστη. ¶μεσο, θα αλλάξει άρδην την συμπεριφορά του ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχετε επιλέξει από το μενού, ενώ θα συνεργαστεί ακόμα και σε πιο πιεσμένες καταστάσεις. Μεγαλύτερη απόδειξη τα νούμερα επιδόσεων όπως 0-100 σε 9.6 δευτ. τελική στα 200χλμ./ώρα και μέση εργοστασιακή κατανάλωση στα 7.2 λτ./100χλμ.
Ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση που σε κερδίζει
Το νέο XC40 γεμίζει την φαρέτρα του με πολλά συστήματα που θα σας εξασφαλίσουν ένα ασφαλέστατο ταξίδι. Διατήρηση πορείας εντός λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση εμποδίων, σύστημα ανίχνευσης πιθανού κινδύνου από πίσω, προετοιμασία και σφίξιμο ζώνης όπου θεωρηθεί απαραίτητο και πολλά ακόμα, θα σας κάνουν να νιώσετε πιο ασφαλείς από ποτέ. Εξετάζοντας την οδηγική εμπειρία, το νέο XC40 θα προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό. Πολύ καλή απόσβεση ανωμαλιών παρά την σφικτή ανάρτηση, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και εξαιρετική ηχομόνωση. Πλούσια ροπή, σωστή πληροφόρηση και απόκριση τιμονιού δεν θα φέρουν τον οδηγό σε δύσκολη θέση οποιαδήποτε στιγμή. Ένας σοβαρός παίκτης που μπορεί να είναι κάπως βαρύς μα έχει δύναμη και με το παραπάνω.
Συμπέρασμα
Η προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου κάνει το πολύ καλό XC40 T3, ακόμα καλύτερο. Κρατάει τα θετικά τους στοιχεία και προσθέτει ακόμα ένα, ολοκληρώνοντας την βασική του πρόταση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr