Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Κινητήρας: 118 ίπποι και μεγάλη αυτονομία

1/8/2021

Για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500, οι μηχανικοί της ιταλικής φίρμας επέλεξαν δύο μηχανικά σύνολα και στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 118 ίππους και 220 Nm ροπής. Τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία να αγγίζει τα 320 χλμ. σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την πραγματική αυτονομία να φτάνει στα 275 χλμ., ενώ για την πλήρη φόρτιση σε οικιακή πρίζα απαιτείται ένα διάστημα της τάξης των 15 ωρών. Βέβαια, με τη χρήση wallbox η χρονική διάρκεια μειώνεται στις μόλις 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ ο ταχυφορτιστής 85 kW αυξάνει το επίπεδο φόρτισης στο 80% σε μόλις 35 λεπτά. Οι επιδόσεις που χαρίζει το μικρό Fiat 500e είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για τις αστικές και όχι μόνο μετακινήσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 8,7 δλ. για το αμάξωμα των 1.440 κιλών και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα.

Kοινοποίησε το »


Στον δρόμο: Τρία προγράμματα οδήγησης

Δεν υπάρχει αμφιβολία για το γεγονός ότι το νέο Fiat 500e είναι ένα «εργαλείο» πόλης και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται. Σε αστικό περιβάλλον, λοιπόν, οι μετακινήσεις γίνονται κυριολεκτικά παιχνιδάκι, με τις μικρές διαστάσεις του να επιτρέπουν στον οδηγό να ελίσσεται μέσα στην κίνηση. Σε αυτό συνεισφέρει και η επαρκής δύναμη του κινητήρα, παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος λόγω των μπαταριών. Συνολικά υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, όπου στο Normal η ανάκτηση είναι ελάχιστα αντιληπτή, στο Range πιο έντονη και στο Sherpa το πεντάλ του φρένου δε χρειάζεται ούτε για την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος. Εν τέλει, το Fiat 500e αφήνει θετική εντύπωση κατά την οδήγηση, αν και ο συνδυασμός αυξημένου βάρους και μικρού μετατροχίου λειτουργεί εις βάρος της δυναμικής του συμπεριφοράς. Αξιοσημείωτη είναι και η απόδοση των ελαστικών της Goodyear που είχαν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο της δοκιμής και προσέφεραν κορυφαία ποιότητα κύλισης.



Η τιμή του νέου Fiat 500e ξεκινά κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ και, πιο συγκεκριμένα, από τα 19.970 ευρώ στη βασική έκδοση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Μάλιστα, αν συνδυαστεί και με το όφελος απόσυρσης, η τιμή περιορίζεται στα 18.970 ευρώ.

Συμπέρασμα
Το Fiat 500e, όπως και οι συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, διαθέτει περιορισμένους χώρους, κυρίως για τους πίσω επιβάτες. Αν συμβιβαστεί κανείς με τις μικρές διαστάσεις, η συμβίωση μαζί του γίνεται ευχάριστη και οι μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον μοναδικές. Η αυτονομία του Fiat 500e απαλλάσσει από το άγχος στις αστικές μετακινήσεις και η τιμή του το καθιστά κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των ηλεκτρικών. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »