Το Hybrid Ignis κρύβει αρκετή τεχνολογία κάτω από το καπό του. Εκεί συναντάμε αφενός τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό Dualjet κινητήρα απόδοσης 90 ίππων και 120 Nm ροπής, αφετέρου την ηλεκτρογεννήτρια του ήπια υβριδικού συστήματος. Η τελευταία, κατά την επιβράδυνση αποθηκεύει την ενέργεια σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου, διευκολύνοντας με τη σειρά της το έργο σε κάθε εκκίνηση ή επιτάχυνση του μοντέλου. Τα νούμερα των επιδόσεων με το 0-100 σε 11.7 δευτ. και τελική στα 170χλμ. μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, όμως η μέση κατανάλωση που υπόσχεται η Suzuki στα 4.6λτ./100χλμ. σίγουρα το κάνει.
Ευελιξία άλλου επιπέδου
Αρχικά να αναφέρουμε πως όλο το υβριδικό σύστημα απλά προσθέτει μόλις 15 κιλά στο σύνολο, μην επηρεάζοντας στιγμή τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά του. Έτσι λοιπόν ο κύκλος στροφής των 9.4 μέτρων είναι από τους μικρότερους και μαζί με τις μικρές διαστάσεις, κάνουν το Ignis, θεσπέσιο στις μανούβρες. Από κει και πέρα είναι άνετο στον δρόμο, έχει θετική ποιότητα κύλισης, ενώ η μόνιμη 4κίνηση, ανεβάζει κατά πολύ τα περιθώρια πρόσφυσης, σε όλα τα πιθανά τερέν. Η τελευταία, μαζί με τα 180χλστ. απόστασης από το έδαφος, θα ξεκλειδώσει και χωμάτινες διαδρομές.
Συμπέρασμα
Πλούσιος εξοπλισμός, 4κίνηση και υβριδικό σύστημα, όλα ενωμένα σε ένα από τα πιο value for money σύνολα της αγοράς. Εντυπωσιακά ολοκληρωμένη πρόταση από την Suzuki.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr