Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Ιταλική φινέτσα

    Διαβάστηκε από 7139 αναγνώστες - 8/7/2019

    Σαν μία υπερυψωμένη και εντυπωσιακή Giulia, ο μεγάλος θυρεός της φίρμας που εκτείνεται μέχρι τον προφυλακτήρα, οι ώμοι του αμαξώματος στα πλαϊνά του και φυσικά οι διπλές απολήξεις δημιουργούν ένα σύνολο που σου προκαλεί δέος.



    Εσωτερικό-χώροι: Κορυφαία ποιότητα και άνετα ταξίδια για 4
    Ο εσωτερικός διάκοσμος της Stelvio, δείχνει και είναι άκρως ποιοτικός και καλά σχεδιασμένος. Τα βλέμματα κερδίζει κατευθείαν η 8.8 ιντσών οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρική κονσόλας που είναι και το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment. Αμέσως μετά, μας εντυπωσιάζει ο αρκετά σπορ πίνακας οργάνων 7 ιντσών, το εντυπωσιακό τιμόνι (με ενσωματωμένα χειριστήρια) και φυσικά η άψογη εργονομία. Η λογική ονομάζεται Alfa Spirit και βρίσκει χρυσή τομή ανάμεσα σε σπορ αύρα και premium σύνολο. Η ποιότητα των υλικών είναι κορυφαία, με την συναρμογή να είναι για σεμινάριο, ενώ αξίζει να αναφερθούμε στο περιστροφικό χειριστήριο στη βάση της κονσόλας, που χρειάζεται μηδενικό χρόνο εξοικείωσης και παρέχει εύκολη πρόσβαση στο σύστημα. 
    Στον τομέα των χώρων, ικανοποιητικά θα ταξιδέψουν οι 2 πίσω επιβάτες (λόγω μικρούς πλάτους), με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 525 λίτρα

     

    Κινητήρας-επιδόσεις: Κινεί τα 1.734 κιλά, σαν πούπουλο
    Το SUV της Alfa Romeo κινεί ο γνωστός 2.2 diesel κινητήρας, απόδοσης 210 ίππων και 470 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων κάνει εκπληκτική δουλειά, βοηθώντας και την κατανάλωση να παραμείνει σε λογικά επίπεδα, όπως τα 7.6 λτ./100χλμ. της δοκιμής μας. Ένα άξιο και δυνατό σύνολο που μπορεί να προσφέρει και σβέλτες διαδρομές, εκτός από τα πρωθυπουργικής άνεσης μεγάλα ταξίδια.



    Οδική συμπεριφοράς: Κρύβει τον όγκο της και πάει όσο σβέλτα θέλεις
    Ξεχειλίζει το σπορ DNA. Η ανάρτηση διαθέτει σφικτή ρύθμιση και μαζί με την Q4 all-wheel drive 4κίνηση (διαθέτει αρκετή πισωκίνητη φιλοσοφία), προάγουν πλήρως  το οδηγοκεντρικά μοναδικό στυλ της Stelvio. Στον δρόμο, σε κερδίζει η σταθερότητα του αλλά και (σπάνιο για την κατηγορία) η  αμεσότητα της στις εντολές του οδηγού. Αψογη ποιότητα κύλισης, αμελητέες κλίσεις στις στροφές και πολύ καλή ηχομόνωση σε μεταφέρουν σε έναν οδηγικό παράδεισο.  Δεν θα νιώσετε στιγμή φόβο, τα φρένα είναι εξαιρετικά σε απόδοση μα τους λείπει αρκετή διαδρομή. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα υπερυψωμένο GTi το οποίο είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να αγριέψει, τόσο σε στροφές, όσο και σε ευθείες.

    Συμπέρασμα
    Ένα SUV που τα έχει όλα μοναδικά. Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά σαν GTi και έναν αρκετά οικονομικό κινητήρα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ