Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4: Πόσο καλή είναι η κορυφαία Tonale;
Δοκιμάζουμε την κορυφαία Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 με την τετρακίνηση και τους 280 ίππους, και τη βαθμολογούμε στους τομείς της κατανάλωσης, της ευρυχωρίας, των επιδόσεων, του εξοπλισμού, των εγγυήσεων και της τιμής, ενώ ταυτόχρονα το συγκρίνουμε το με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε την Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4
Η Alfa Romeo Tonale είναι το στοίχημα της ιταλικής εταιρείας ώστε να ξαναγίνει άκρως ανταγωνιστική και ταυτόχρονα να εδραιωθεί στα premium σαλόνια της αυτοκίνησης. Μετά τις εκδόσεις των 130 και 160 ίππων, στα χέρια μας βρέθηκε η κορυφαία Plug-In έκδοση των 280 ίππων, η οποία ξεχωρίζει για τις επιδόσεις, μιας και έχει από τα καλύτερα 0-100 της κατηγορίας, και τη χαμηλή κατανάλωση, μέσα στην πόλη καίει μόλις 2λτ./100 χλμ., νούμερα που επωφελούνται από το υβριδικό της σύστημα, με την μπαταρία να επηρεάζει ελαφρώς την ευρυχωρία του πορτμπαγκάζ. Επίσης τα 60+ χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας (με μέγιστη ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα) κρίνονται ικανοποιητικά και σίγουρα αρκετά για τις ημερήσιες μετακινήσεις ενός μέσου οδηγού.
Ας δούμε πως αξιολογείται σύμφωνα με την κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή, αλλά και πως τα πηγαίνει σε σχέση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Η βαθμολογία της Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 είναι 86%
Μάρκα/Μοντέλο | Alfa Romeo Tonale | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Alfa Romeo Tonale 1.3 At 280hp Phev Q4 280ps | ||||
Βαθμολογία | 86% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Plug-In Hybrid | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2023 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Plug-In Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1332 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
280 | 360 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | 190 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
4Χ4 | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
4,8 | 4,8 | ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
808 | 981 | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 378 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
15,5 | 18,8 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 1,38 | ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 385 | 558 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
6,3 | 5,3 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 8,1 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
206 | 240 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 183 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,1 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | |
||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 4 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
51.635 | 44.900 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 75.404 | VOLVO XC60 T6 2.0 350 PS AWD 350ps |
Η Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 κατάφερε και συγκέντρωσε βαθμολόγια 86% που την τοποθετεί στις πρώτες θέσεις μεταξύ των ανταγωνιστών της αλλά όχι στην κορυφαία.
Το ιταλικό SUV δείχνει τα δόντια του στο κομμάτι της μέσης κατανάλωσης όπου με 4,8 λτ./100 χλμ. χτυπάει κορυφή, αποδεικνύοντας ότι αν ο ιδιοκτήτης του είναι τυπικός στο κομμάτι της φόρτισης, μόνο κερδισμένος θα βγει. Αρκετά καλά τα πάει και στο κομμάτι των επιδόσεων όπου με 6,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα είναι κοντά στην κορυφή, χάνοντας μόνο από ισχυρότερα μοντέλα, ενώ τα φρένα του είναι άξια μνείας μιας και χρειάζονται 35,5 μ. για να ακινητοποιήσουν το μοντέλα από τα 100 χλμ/ώρα.
Τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης είναι από τα καλύτερα της αγοράς, ενώ ο χώρος για τους πίσω επιβάτες φαίνεται ικανοποιητικός με την πρώτη ματιά.
Στα αδύνατα του σημεία είναι ο αποθηκευτικός χώρος που χάνει λίτρα λόγω μπαταρίας, ενώ η τιμή του ξεπερνάει το ψυχολογικό όριο των 50.000 ευρώ στη βασική έκδοση.
Σελ. 2 | Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4: Πόσο καλή είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |