Ds Ds 7 E-TENSE 300 PS 4x4, Τιμή 23/11/2024: 57 850€
Τετρακίνηση, πολυτέλεια & 300 ίπποι: Πόσο καλό είναι το DS 7 E-Tense;
Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Plug-In DS 7 E-Tense των 300 ίππων και το βαθμολογούμε σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή. Ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του ώστε να δούμε σε τι νερά κινείται το πολυτελές γαλλικό SUV.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το τετρακίνητο DS 7 E-Tense των 300 ίππων
Το DS 7 είναι η πρόταση της γαλλικής premium εταιρείας στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και μάλιστα έρχεται με μια πλήρη γκάμα κινητήρων που μπορεί να καλύψει ένα μεγάλο μήκος αναγκών. Στην Plug-In έκδοση με τους 300 ίππους και την τετρακίνηση δείχνει ότι είναι γεμάτο πλεονεκτήματα. Έχει μια τίμια μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 6,1 λτ./100 χλμ., όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη, ενώ οι επιδόσεις του είναι εντυπωσιακές, αφού τα 5,7 δλ. που χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 3,5 για το 80-120 δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα. Επίσης έχει το μεγαλύτερο χώρο της κατηγορίας για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ με 555 λίτρα χάνει την πρωτιά στο τομέα του πορτ-μπαγκάζ μόνο για 3 λίτρα.
Ας δούμε όμως αναλυτικά πως αξιολογείται και βαθμολογείται το DS 7 E-Tense των 300 ίππων με βάση την κατανάλωση, τις επιδόσεις, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό, την τιμή και τις εγγυήσεις. Την ίδια στιγμή βλέπουμε πώς τα καταφέρνει απέναντι από τον ανταγωνισμό και σε ποιους τομείς ξεχωρίζει.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
To DS 7 E-Tense των 300 ίππων έπιασε 88%
Μάρκα/Μοντέλο | Ds Ds 7 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Ds Ds 7 E-tense 300 Ps 4x4 300ps | ||||
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Plug-in hybrid | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Plug-in hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1598 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
300 | 360 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | 190 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
8 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
4Χ4 | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
6,1 | 4,8 | ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
843 | 981 | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 378 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
18,8 | 18,8 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,41 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 1,38 | ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 555 | 558 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
5,7 | 5,3 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 8,1 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
240 | 240 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 183 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37 | 35,1 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 4 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
57.000 | 47.500 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 75.404 | VOLVO XC60 T6 2.0 350 PS AWD 350ps |
To DS 7 E-Tense έπιασε 88% και φλερτάρει με την κορυφή αφού είναι από τα πιο ολοκληρωμένα και καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας.
Ο πρώτος πίνακας δείχνει τη δυναμική, ξεχειλίζοντας από πράσινα σημεία και μόνο η τιμή του μπαίνει σε κόκκινες περιοχές, η οποία όμως αποτυπώνεται στην ποιότητα κατασκευής και στον εξοπλισμό που θα δούμε παρακάτω.
Αν και τα δυνατά του σημεία είναι πολλά, ξεχωρίζει για την ευρυχωρία των πίσω επιβατών και τον αποθηκευτικό του χώρο, ενώ υψηλές πτήσεις κάνει σε επιδόσεις και κατανάλωση, τομείς που όμως έχουν άμεση σχέση με την τυπικότητα του οδηγού ως προς τη φόρτιση της μπαταρίας.
Επίσης διαθέτει από τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας και από τις μεγαλύτερες εγγυήσεις, αυξάνοντας το αίσθημα ασφάλειας του εν δυνάμει ιδιοκτήτη τόσο στο δρόμο, όσο και στην τσέπη του.
Σελ. 2 | DS 7 E-Tense 300 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | DS 7 E-Tense 300 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |