Dacia Duster LPG: Είναι το πιο φθηνό οικογενειακό SUV, αλλά πως πάει συνολικά;
Δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο SUV Dacia Duster στην έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-LPG, με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και τον 1.000αρη κινητήρα, και το βαθμολογούμε με κριτήρια την κατανάλωση, τις επιδόσεις, την ευρυχωρία, τον εξοπλισμό, την τιμή και την εγγύηση, ενώ ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Dacia Duster LPG
To Dacia Duster δεν θέλει συστάσεις. Είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV και χάρη σε αυτό και στον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του έχει διαγράψει μια καλή πορεία στο κομμάτι των πωλήσεων. Στην ανανεωμένη έκδοση του, με τις ανασχεδιασμένες εξωτερικές λεπτομέρειες και τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό δείχνει ακόμα πιο ολοκληρωμένο. Η LPG έκδοση που δοκιμάσαμε ξεχωρίζει για το χαμηλό κόστος μετακίνησης λόγω καυσίμου, αφού για κάθε 100 χιλιόμετρα θα ζητήσει μεταξύ 5,5 με 7 ευρώ (αναλόγως την τιμή του υγραερίου), κι όπως προείπαμε για την τιμή του. Από εκεί και πέρα δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει σε κάποιο τομέα, με τις επιδόσεις και την ευρυχωρία του να είναι τα αδύνατα του στοιχεία.
Ας δούμε αναλυτικά πως αξιολογήθηκε το Dacia Duster LPG στους τομείς της πραγματικής κατανάλωσης, της ευρυχωρίας, των επιδόσεων, του εξοπλισμού, των εγγυήσεων και της τιμής. Δίπλα από κάθε μέτρηση σας παραθέσουμε τις επιδόσεις του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας του.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
83% για το Dacia Duster LPG
Μάρκα/Μοντέλο | Dacia Duster | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Dacia Duster 1.0 Tce 100 Ps Lpg 6-speed 4x2 100ps | ||||
Βαθμολογία | 83% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Cng/Lpg | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Lpg | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
100 | 162 | MG HS 1.5T 162ps | 100 | DACIA DUSTER 1.0 TCe 100 PS LPG 6-SPEED 4x2 100ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,5 | 6,8 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
538 | 1000 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
12,6 | 22 | MG HS 1.5T 162ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,34 | 1,43 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 1,34 | DACIA DUSTER 1.0 TCe 100 PS LPG 6-SPEED 4x2 100ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 478 | 645 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 440 | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
13 | 9,13 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 13 | DACIA DUSTER 1.0 TCe 100 PS LPG 6-SPEED 4x2 100ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
168 | 211 | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 168 | DACIA DUSTER 1.0 TCe 100 PS LPG 6-SPEED 4x2 100ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,4 | 35,5 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 2 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
22.580 | 22.580 | DACIA DUSTER 1.0 TCe 100 PS LPG 6-SPEED 4x2 100ps |
Το Dacia Duster LPG έπιασε 83%, με τη βαθμολογία να αποτυπώνει την σχετική ισορροπία που υπάρχει μεταξύ των θετικών στοιχείων, κυρίως ως προς την τσέπη του ιδιοκτήτη, και των αδυναμιών του.
Η τιμή των 22.580 ευρώ το κάνει άκρως προσιτό και το φθηνότερο οικογενειακό SUV σε μια εποχή όπου όλα τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει. Στο χαμηλό κόστος απόκτησης έρχεται να προστεθεί η μέση κατανάλωση, που μπορεί σαν νούμερο να μοιάζει μέτρια (7,5 λτ./100 χλμ.) αλλά επειδή μιλάμε για υγραέριο, η συνολική επιβάρυνση για κάθε 100 χλμ. μπορεί να πέσει κάτω από τα 7 ευρώ, όταν το κορυφαίο σε κατανάλωση καθαρά βενζινοκίνητο μοντέλο θέλει σχεδόν 12 ευρώ.
Η εργοστασιακή εγγύηση των 5 ετών και η απόσταση ακινητοποιήσεως από τα 100 χλμ./ώρα είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα, αλλά η ευρυχωρία υστερεί έναντι του ανταγωνισμού, ενώ και οι επιδόσεις δεν προσφέρουν το κάτι παραπάνω.
Σελ. 2 | Dacia Duster LPG: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Dacia Duster LPG: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |